Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Grabbar när ska vi tre ha fredagsmys ihop då?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 152 153 154 155 156 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Grabbar när ska vi tre ha fredagsmys ihop då?
I morgon. Du får agera värd. Eftersom vi båda är konnässörer ända uti ollonspetsarna av fredagsmys sedan många år kommer förväntningarna på dig att vara enorma.
Bleppe har nog fyllt vuxenblöjan i tre veckors tid bara för dig skull Rövis.
Det kan du hoppa upp och sätta dig på! (eller den)
Jag har fått en remiss till västra paviljongens långbadsavdelning på fredag. Finns plats för tre i stora långbadet.
Perfa! Det är som bubbelbad va?
Jag badar ENDAST naken

Jag bajsar i neon
Det är friska tag det Ostis. Antar att det där långbadet är uppvärmt, musik, drinkar, tiltugg och alla andra detaljer är ordnade inför morgondagen?
Syster Latrina har förberett så omtänksamt som möjligt till badet för att vi alla ska få utbyte av terapin, jag har mest suddiga minnen av långbaden, så jag vet inte riktigt vad som sker nånting om tjocka batonger stora mängder norskt klövervaselin kladd tukt självkramartröjor, syster Brutalias händer, bajsfyllda kar primalskrik, så det blir säkert jätte inspirerande.
Oj oj oj OJ!
Nu vill jag bada! På väg ner nu och passerar Börjes i Tingsryd där jag tänkte svänga in och ta mig en av deras kända kräkmackor, samt sn... köpa en present till dig. Ses om några timmar förhoppningsvis.
*smek kladd sug*
Får inte Rövis någon present? Syster Märta är väldigt noga med att det ska vara rättvist.
Jodå. Jag har den här i bakfickan på blöjan.
Jag sitter i endast kalsonger å dricker öl medan Gammeldags Jul med Onkel Kånkel spelas <3 Puss era slan
Puss puss. Förutsätter att det är läderkalsonger med nitar?
Det enda jag har i kalsongväg.
Mina kalsonger är av masonit från Rundvik.
VI VILL SE, OSTIS POSERA! *KLAPP KLAPP KLAPP VI VILL SE, OSTIS POSERA! *KLAPP KLAPP KLAPP* VI VILL SE, OSTIS POSERA!
Trippar lite androgynt på catwalken och spontanutlöser över publikhavet.
Så fint. Lite pinsamt, men jag har kört vilse på väg till ÖIA. Är ju så badsugen å allt. Här är det en massa träd, en stor mossig sten, stubbar, grus och väldigt mörkt. Vet du möjligen vart jag är? Tror jag hörde en stare nyss också.
Tror du svängde till höger efter Lemmeshult (otroligt nog heter det så) strax norr om Örkelljunga och hamnade på en stig som leder tilll Bert-Gunnars skogsporrsgömma med turkisk bajsporr som han uppsöker när det pockar på.
Tack för hjälpen. Hade nästan stannat vid gömman visade det sig då en äldre tjock och hjulbent herre i snickarbyxor och lantmännenkeps kom vaggandes mitt i natten. Det var Bert-Gunnar. Han bjöd in mig på fredagsmys där i sin lilla röda stuga och det har fortsatt fram tills nu.
Så bra det löste sig på flera sätt så att säga. Jag undrar var Kapen hamnade?
Han gick hem till Vrakis och hade en homoerotisk fylleorgie.
Eftersom jag nyss kom hem från B-G's fm och det är lill-fredag så tänkte jag: Äsch! Det är lika bra att fortsätta. Ska röka en strumpa SHÖMK och kura ihop mig under ett gammalt nerkissat sängskydd här på den solkiga bäddmadrassen framför "Moserzilla" på VHS. *slurple* Och lite fittsaftsblandad seglardricka på det också. Aaah!
Lillfredan är lite bortglömd men ack så naggande trevlig ändå. syster Gröta har bakat hjärtformade Pervarkakor till i kväll och vi ska titta på en fin och nyutgiven instruktionsfilm från 1955 på 16mm film som handlar om livet i DDR på Idiotanstalten Fürnstchalchz IV utanför Dresden. Dom har utvecklat en ny terapimetod som syster Märta funderar på att introducera. Känns så skönt att de är så progressiva och tar till de senaste rönen inom forskningen i DDR.
Sidor Föregående 1 … 152 153 154 155 156 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?