Tråd: Nu har det hänt igen...

Jag vaknade upp i morse naken i ett soprum med vuxenblöjan lindad runt skallen, ett utbrunnet tomtebloss i stjärten och en polaroidbild i handen på en läderklädd dvärg som det stod "Tack för igår, hjärtat!" och ett pussavtryck. Detta brukar hända mig då jag dricker kopiösa mängder fulvodka blandat med Cuba Cola och mina triangelmärkta snurrpiller som jag måste äta. Nu ska jag bara leta upp min spermobil så jag ta mig hem och ta mig en återställare och titta på "Hem Till Gården".

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Nu har det hänt igen...

Bleppe så fint ändå med tomteblosset. Det är ju ändå Juletid och friden råder. Man ska vårda  dom små läderdvärgarna, ge dom spermagröt och sånt så kommer dom att hålla trollen borta från loftet.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Nu har det hänt igen...

Det är inte min polariodkamera, jag lovar.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Nu har det hänt igen...

Så ja Rabies... Här är vi alla "amigos" Aivan/wink Behöver inte skämmas över något.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Nu har det hänt igen...

Men min dvärg, som jag köpte på blocket, lovade att han bara skulle använda den till att fotografera uteliggare med tomteluvor.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Nu har det hänt igen...

Ja dvärgar kan vara lömska...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Nu har det hänt igen...

Nu har det hänt... igen...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Nu har det hänt igen...

Nämen så trefvligt! Vaknade du med en ny polaroidbild på samma läderklädda dvärg, dock 15 år äldre? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Nu har det hänt igen...

Jah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>