Tråd: Dagens Ord: tuktrunk
Beskrivning: När man tuktar sin penis för att den får stånd vid fel tillfälle genom att runka. Det fungerar kanske på kort sikt men jättedåligt i längden.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: tuktrunk
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När man tuktar sin penis för att den får stånd vid fel tillfälle genom att runka. Det fungerar kanske på kort sikt men jättedåligt i längden.
ÅÅÅH, AAAAH!!! *sprutar mig själv i munnen* Vilket vackert ord.
Du är så duktig på att sikta Bleppe
Får ofta i ögonen. Nä ska tuktrunka strax med diskhandskarna så jag kan få på mig byxorna.
Ja en del har det inte lätt 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8084044.ab
Tack så mycket, Rabiesgrävling! Fast jag har absoluuut ingenting med artikeln att göra. *hrrm*
Va?? å jag som trodde runkning och analfistning ingick i vården, nu blir ju Ostfrallan upprörd. Varje gång jag går till doktorn brukar jag få en välbehövlig omgång analfistning, doktorn säger ju att han måste göra så för att kolla att jag inte fått prostatacancer. Efteråt brukar syster Märta runka av mig hårt så kalat tuktrunk, hon säger att det är nödvändigt för att ta tempen. Ja inte vet jag. Jag gör ju bara som dom säger..
Den doktorn vill jag också gå till. Har du något nummer, Ostis?
Såklart Bleppis du är ju min bäste vän!
Vägbeskrivning: Tag höger vid den tredje avfarten 6 mil söder om Kumla. Du kommer till en enslig skogsväg. Traska 6km tills du kommer till ett fint hemman, ett rött gammalt trähus. Gå Till ladugården och bulta på den tredje dörren. Där brukar min husläkare hålla till och hans syster Märta. Han har massor av fina diplom på väggen, han e så duktig så.. tror han heter Dr Mabusé eller nått sånt.. Har har mottagning helst på kvällar och nätter.
Man tackar! Är det månne hit man ska?

Ohiooiiioihi
jaaa. å deras fina pizza med sperma dom hade så kallad spermaozola. delikat!
Doktor Mabusé kom ska du få se
Jag har ju ingen fitta
den kan du inte hitta
men har en blodig röva
Som Märta kan få fista
doktorn kan mig söva
Sen så blir det pizza
Då passar jag på att testa en sådan då, eftersom jag kommer vara hungrig efter min (s)permobilfärd.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: tuktrunk