Tråd: Dagens Ord: ojsan-olla

Beskrivning: Att råka olla något som man egentligen inte vill olla. Vanligaste tillfället att ojsan-olla är när man råkar olla insidan av porslinet en offentlig toalett när man sitter ned och gör sina behov.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: ojsan-olla

Been there, done that! Dock tvagar jag ju icke min penis, utan samlar just på offentliga-toalett-beläggningar på min kungskobra i syfte att få den att se större ut.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Men min gigantische lem i  schlangemann format är det svårt att inte ojsan-olla kreti och pleti när man är ute och söndagspromenerar. Speciellt mycke ojsan-ollande blir det i gathörn och i trånga butiket.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Har du varit på söndagspromenad idag? Nyfiken på att veta hur mycket ojsan-ollande det blev då. Jag har ju inte den turen att kunna svänga med slangen då jag inte har någon, utan min ser mest ut som en liten rutten champinjon som fått variga och blodiga böldutslag, och som döljs i en djungel av långt stripigt kladdigt könshår.

Andra gången på kort tid som jag inte kan stava min signatur rätt! Pissar bort min FHOF-status...

Ojsan-ollade en golvbrunn häromdagen.

Thumbs up Thumbs down

Vad gör det, då du för mig alltid är samma fina Rabiesgrävling. http://i52.tinypic.com/wgt8id.gifhttp://i51.tinypic.com/210acki.gif

Var det en väldigt smutsig golvbrunn? Mmm...

kanske tom nån hade kissat i golvbrunnen?
Joda! det blev en söndagspromenix i solskenet och både lyckades repa lacken på en fin Trabant och välte omkull en pudel i koppel medelst ojsan-ollning.

Rabiesgrävling: Jag tycker vår  store Daniel borde kunna justera texten lite i eftterhand och ta bor knasiga stavfel. Det är ju så lätt hänt när man är både upphetsad och ivrig på att skriva texten så slinter lätt fingrarna på det kladdiga tangentbordet.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Hemmavid är golvbrunnen alltid i skräckinjagande skick. Ålade efter något glidigt som hamnat under badkaret.

Daniel behöver inte fixa. Jag pissar på mig själv med stoltheten intakt.

Thumbs up Thumbs down