Sv: Vad har hänt, inget dagens ord i dag?
Hm, jag undersöker.
Skickar ut Dagens Ord manuellt så länge..
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Vad har hänt, inget dagens ord i dag?
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hm, jag undersöker.
Skickar ut Dagens Ord manuellt så länge..
Daniel du är ju coolast på Beckomberga, men det verkar vara små buggar fortfarande. Nu blev det ju inget dagens ord igen på fredagen. Jag som tänkte ha fittkrampsmys med min imaginära flickvän som ligger naken i badkaret men inget dagens ord får väl sitta vid skrivmasinen hela helgen och skriva "bara jobb och ingen lek gör ostfrallan tråkig" som vanligt.
lägg penis mellan papperet och de dära små armarna som flyger upp när man trycker på tangenterna.
lägg penis mellan papperet och de dära små armarna som flyger upp när man trycker på tangenterna.
oh ih oj! men gu va skönt det där var då. Här ska skrivas bestsellers!!
En hel vecka utan dagens ord -> Fredagsmyset blev inte alls lyckat. Jag känner ångesten närma sig. Måste nog låna några av Bleppes snurrepiller för att överkommma denna olycka. Klövervaselinhalabanansplitanushelige Daniel får allt ta och styra upp det här nu..
Det är så irriterande när Daniel har ett liv!
Trodde han var totalonanist?
Faan sorry, jag har varit i ütlandet och onanerat som en galning.
Men.. ord borde ändå vara godkända? Ska undersökas..
Hoppsan, hade missat att godkänna
Ska vara fixat nu..
pUzz på stjärten!
JIPPIIIIIII!!! Kom hit så jag får krama dig Daniel! (strunt i kladdet jag har på mig...)
Struntar i kladdet på dig, om du struntar i bajset på mig!
*slick sug smek*
Daniel, allt är förlåtet. lite galet skönt fekaliekladdkram och frenetiskt onanerande utomlands får mitt hjärta att smälta. *gruppkram*
Nä nu är det dax igen att höja ett varnade penisfinger till Daniel och fixa nya dagens ord. Så här får det inte gå till.
Jag kan nog fixa det när jag kommit hem till min datamaskin, då det är så jobbigt att surfa på min hippa Ericson 337.
Godkända ord som inte är utskickade: 0
Men va faan.. jag var säker på att jag hade godkänt ett gäng! Har ju tom en alert som kommer upp som säger "nu kommer dom snart klaga, godkänn!".. hm
För att fira påsk har jag nu godkänt några ord, för er mina små homofiler!
Godkända ord som inte är utskickade: 27
Nu är jag hemma... Daniel: Var detta något jag kunde fixat?
Nu är jag hemma... Daniel: Var detta något jag kunde fixat?
Du kunde godkänt ord, vilket skulle resulterat i nytt ord i morgon. Att fixa ord för dagen går, men.. ibland är jag lite lat.
Bleppe skrev:Nu är jag hemma... Daniel: Var detta något jag kunde fixat?
Du kunde godkänt ord, vilket skulle resulterat i nytt ord i morgon. Att fixa ord för dagen går, men.. ibland är jag lite lat.
Aha. Ok. Och jag är ju lite mongo så...
daniel skrev:Bleppe skrev:Nu är jag hemma... Daniel: Var detta något jag kunde fixat?
Aha. Ok. Och jag är ju lite mongo så...
Sa jag förresten att du måste godkänna från TOPPEN? Bara det första 1000 räknas, eller nåt sånt. Så godkänner du från botten, så händer nada.
Sa jag förresten att du måste godkänna från TOPPEN? Bara det första 1000 räknas, eller nåt sånt. Så godkänner du från botten, så händer nada.
Toooo... *krafs krafs anteckna* ppennnn....*krafs krafs anteckna* Sådärja! Lita på mig. Inget kan gå fel nu.
Bleppileppinen du inser väl att hela fittkramps existens vila på dina axlar nu?
Bleppileppinen du inser väl att hela fittkramps existens vila på dina axlar nu?
Ja pervo! Det gör jag.
(?) *ringer 118 800*
test
Sug min vrööööv!
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Vad har hänt, inget dagens ord i dag?