Tråd: Vad har hänt, inget dagens ord i dag?

bedrövelse, hur ska jag nu utöka min vokabulär?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Vad har hänt, inget dagens ord i dag?

Nu blir man ju fundersam om inte Daniel har deltagit i bastuVM i finland. Vad kan ha hänt, mystiken tätnar Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

Daniel kanske är Bastu-VM-onanist?

Thumbs up Thumbs down

Rabiesgrävling skrev:

Daniel kanske är Bastu-VM-onanist?

aha , han kankse är världens förste som onanerat ihjäl sig. efter 14 timmars frenetiskt trombondragande gav hjärtat upp och han segnade ner på golvet med ett makalöst leende på sina läppar.

Thumbs up Thumbs down

Jag anar ett samband att han försvann i samband med ordet Mosquito Mini BJ ...

Thumbs up Thumbs down

6 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-08-13 12:07:45)

Harkel skrev:

Jag anar ett samband att han försvann i samband med ordet Mosquito Mini BJ ...

aha,  man kanske kan hitta han på nån fjällmyr nu med dasen i vädret. Bleppe kanske är inblandad.

Thumbs up Thumbs down

Jaha-Fast i Porrträsket för tid o evighet,man kunde ju ana att det skulle sluta så

Thumbs up Thumbs down

*dräggel*, *gläfs * va va? porrträsket, himmelriket, nirvana, eldorado, det förlovade landet. Har han funnit den eviga lyckan? sodom och gomorra. Bajsar genast på mig av lycka nu..

Thumbs up Thumbs down

Ser nu på Google earth att han står med Fittkrampsfanan hissad, nedsjunken till knäna i dynga.Allt mens Bleppe o myggen försöker suga upp honom

Thumbs up Thumbs down

Harkel skrev:

Ser nu på Google earth att han står med Fittkrampsfanan hissad, nedsjunken till knäna i dynga.Allt mens Bleppe o myggen försöker suga upp honom

Med fittkrampsfanan vi kämpar oss fram
hissad högre än fjongen i porrträskets förlovade land
vår ledare stupar i dynga och träck
inte en drope kvar efter myggornas sug

Thumbs up Thumbs down

Ja - Åk tillbaks o sug i för knug o fisterland, så Daniel kommer loss nångång.Eller håller dom på o importerar ord från Taiwan,kanske är slut på de svenske?

Thumbs up Thumbs down

Kan det vara så att daniel har hamnat i en fisting- och myggorige med thailändska bärplockare i dom norrländska myrarna? Nu sitter han fastspänd i en dvärgbjörk och får smaka på lingonriset medan myggorna surrar i ordets rätta bemärkelse.

Thumbs up Thumbs down

Han sitter nog naken i en Dverjbjörk så liten att en Rabiesgrävling biter honom i tårna ,väl påhejad av bärplockarna som börjar trött på att äta mygg till frukost lunch middag

Thumbs up Thumbs down

Kan se mig Daniel plågad av Rabiesgrävling med en blodig pedikyr och dvergbjörkriset hårt uppkört i stolgången medans dom sju små dverjbärplockarna från thailand dansar runt i ring. Allt medan  Harkel sjunger Fittkrampssången och håller fittkrampsfanan högt medan han sakta sjunker ner i träsketendast uppbromsat av ett präktigt myggbestucket stånd.

Nä nu kommer jag snart upp till dom norrländska myrarna och personligen smiskar fram nya ord..Nu får det vara nog!!! *daskar hårt med dasen i bordet*

Thumbs up Thumbs down

Men Vraket borde ha sett nåt,han var ju i Norrland, å så stort är det väl inte?!
Ska vi inte göra som bärplockarna ,vi går en varsin protestmarsch till Kalmar ,med varsitt plakat märkt "Ge oss vår rättmätiga F-kramp åter", snart borde all världens media vara där o stötta oss.

Thumbs up Thumbs down

Aivan/sad

During an investigation into server load and possible spam related issues on our server it has been brought to our attention that an account within your control has been sending out unsolicited email messages (SPAM).
It is our belief that this incident may not have been intentional. The account in question may actually be victim to one or more compromised third party web scripts (forum, blog, guest book, content management system). An attacker can take advantage of known security weaknesses in your software and use it for other purposes (spamming) without your knowledge.
Provided below is a sample of some of the logs we've viewed regarding these messages

As är dom, som tror att vi skickar spam.

Må spöket av Onkel Kånkels ta dem!

Thumbs up Thumbs down

Onkel Kånkels våldnad är inte att leka med för di fula rackarna usch och tvi vavle, sickna ena asså..

Thumbs up Thumbs down

Måste fixa så att bounces plockas bort, sen ska jag flytta skiten till ett webbhotell i sväääje. Vilket borde leda till att siten blir snabbare.

Så några dagar till får ni klara er utan Fittkramp, ber om ursäkt för detta alla sötnosar!

[öppnarsigförormgrop]

Thumbs up Thumbs down

Blöjmula *mums* tindrar med ögonen så gott å rart.  Bytet av servern får gå lika fort som en nyvallad  fjong i granntantens mus, annars pallar jag inte med att vänta..

Thumbs up Thumbs down

Ja usch och fy, korvgubben kunde säkert inte ens dansa i takt till musiken, samhället förflackas snabbut utan fittkramps existens.  Mina tankar går ocså till dom 30 goa gubbarna instängda i en varm mysig gruva i Chile som måste vänta ända till jul innan dom får götta sig i fittkramps flora igen. stakcarna. Fast dom kanske kan fira ner små papplappar med nerkluddade fittkrampord?

Thumbs up Thumbs down

Är hålet stort nog för Bleppe kan väl han firas ned i skägghålan. Nu när han inte har fittkramp finns nog tid över för en humanitär hjälporgie fram till jul .

Thumbs up Thumbs down

Enligt media var dom 5 personerna som först verkade deppiga och inte ville visa sig i kameran inte alls så illa däran. Kan ju ha varit så enkelt att dom hade skäggig ormgrop tillsammans just då och inte ville bli störda. Jag tror nog bleppe kan pressas ner i det apelsinstora hålet om vi smörjer in han rikligt med vaselin och pressar på med jättedildosar från taiwan.

Thumbs up Thumbs down

Vad kommer först? (Odds från Uripetting)

Chilearbetarna upp ur gruvan 2.22
Bleppe ner i gruvan 1.74
Fittkramps nästa ord 12.24

Thumbs up Thumbs down

Hur cool är inte jag?

Thumbs up Thumbs down

25 Senaste redigerad av Ostfralla (2010-09-17 18:22:04)

Daniel du är ju coolast på Beckomberga, men det verkar vara små buggar fortfarande. Nu blev det ju inget dagens ord igen på fredagen. Jag som tänkte ha fittkrampsmys med min imaginära flickvän som ligger naken i badkaret men inget dagens ord får väl sitta vid skrivmasinen hela helgen och skriva "bara jobb och ingen lek gör ostfrallan tråkig" som vanligt.

Thumbs up Thumbs down