Tråd: Här var det lika..
livat som i sänghalmen hos ett par kroniskt impotenta män i övre medelåldern..
Så vad händer? Ska det vara vara så här? Ska det verkligen vara så här?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här var det lika..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
livat som i sänghalmen hos ett par kroniskt impotenta män i övre medelåldern..
Så vad händer? Ska det vara vara så här? Ska det verkligen vara så här?
nej, självklart SKA det inte vara så här
men tyvärr är det det
folk är lite för rädda för att berätta för oss om sina innersta tankar om att "smyga av" sin bästa kompis å sådana saker 
daniel, du som verkar vara "ansiktet" utåt så att säga...
hur ofta tillkommer det nya ord till det mycket, enligt mig, användbara uppslagsverket?
skickade in något förslag och hoppas givetvis att något dyker upp..
ang. att smyga av sin bästa kompis överlåter jag till upphovsmannen att förtälja om, själv har jag ingen erfarenhet av sådant förutom att man väl nångonstans önskar att iallafall en gång få uppleva en äkta "avsmygerska".. tänk så förvånande och samtidigt njutbart att vakna till... på nåt skruvat sätt..
vi får in en jäkla massa ord varje dag.
de allra flesta som kommer in godkänner vi, det enda kravet vi har är att de är nåtsånär roliga.
orden publicerar vi sedan ett om dagen, som dagens ord då. så det kan dröjja ett litet tag för ett visst ord att dyka upp där sen det blev submittat.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här var det lika..