Tråd: Nationell sorgevecka

Jag utlyser härmed nationell sorgevecka här på Fittkramp på grund av vad som hänt (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5652627.ab).

På fredagkväll vill jag att ni alla slutar röra era penisar vid exakt 20.00 och håller händerna borta i en minut, allt medans ni nynnar på valfri Onkel-låt.

[gruppkram]

Thumbs up Thumbs down

Sv: Nationell sorgevecka

Daniel, du är en fin kille!

http://www.geocities.com/SunsetStrip/St … .index.htm

Ska de bajsamera honom?

Thumbs up Thumbs down

Sv: Nationell sorgevecka

Spelar "Ingen Rolls Royce" på högsta volym nu!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Nationell sorgevecka

Blev han bajsamerad?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Nationell sorgevecka

Ja.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>