Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Hmm. Jag ser här i min pervo-journal* att du postade exakt samma fråga här den 2017-12-06. Men du har alltså fortfarande inte fått din mens? Har du verkligen inte tagit hjälp av en endaste välutrustad karl sedan dess? Märkligt. Aivan/neutral

Vi gör såhär: Jag skriver ut ett recept på en "Moby Huge XXL" med en tillhörande Volvo Aero RM12-penetrator som du får låna. (Ja, samma doning som sitter i Gripen-planen. Fråga inte hur jag fick tag på den, hihi!) Det bör göra susen! Om du inte blöder ut stjärtisen efter en sådan behandling så är det möjligt att du kan ha drabbats av "Analus Titanus". Ett tillstånd som innebär att ringmuskeln och tarmarna är så pass härdade efter åratal av bögande att absolut ingenting kan skada dessa kroppsdelar.

*En pervers journal som ej skyddas av sekretess. Anledningen till detta är att SPO, Sveriges Pervo-Organisation, vill göra det lättare för landets pervon att kunna leta upp varandra för att idka gemytligt samkväm.

Lycka till! //Doktor Mortis.

Skaparen av Mortiscism.

Hehe. Oj då vilken koll du har. Jag "kom på mig själv" när jag skrivit klart den frågan att den redan var ställd utav mig tidigare, men chansade.

Nej. Inte tagit någon hjälp än, utan helt enkelt hoppats på att det bästa ska ske utav sig självt.

Tack så mycket för receptet goa doktorn!

/B.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Hej Doktor Mortis.

Det rann lite blod ur näsan tidigare idag. Har jag fått hjärnblödning tro?

/Puzz, Bleppsingen.

Hej!

Näsblod behöver det inte automatiskt betyda hjärnblödning. Det är t.ex. jättevanligt att få näsblod när man råkar känna lukten av ett illaluktande sliddjur eller när man tar i hårt när man sitter och bajsar.
Men hur löser du situationen om blodet inte vill ge med sig någon gång? Jo, om du lär dig att gå på händer så kan du prova att sätta skorna på händerna, sätta vantar på fötterna och lura dina kompisar att du har fått mens!

//Doktor Mortis.

Skaparen av Mortiscism.

Huuu! Och jag som trodde att Bleppe fått sin mens?! Men bra svar, jag hade också näsblod sist jag var sjuk och snöt mig i gardinerna/sopsäckarna. Puuh! Skönt att man inte var skengravid ivf.

Tjillepitten

Tack Mortis! Nu kan jag sova lugnt.