Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Så gott att jag fick lite utlösning på bänken. https://www.blepp.se/f/wanker.gif

Efterrätt! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

4,852

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Ooooh jjjjaaah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,853

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Just varit och sn... handlat inför helgen på glasis och då blefv det en mellanpommes med knurrydipp från McDullah's på hemvägen. Har en massa annat gött i både "kyl" och "frys" som "kommer" att inmundigas senare då promillenivån accelererat.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mmmh, fyllekäk! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

4,855

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Det "kommer" det garanterat att bli om några få timmar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Standardpissa från standardhaket och långhylsor.
...Och så ska vi se om den här bögporren med Tom Hårdy är något att ha, omslaget ser ju lovande ut!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Update: En redig rulle må jag säda än så länge! Nästan så att man kan känna doften av pungsvett och testosteron.
Ten out of ten, would runk again!

Nu blir det rom och Kuka-Cola! https://youtu.be/v6zAG9D20IM?t=3

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Update 2: Riktigt finfin knullfilm, Tom Hårdy gav en ståfjång som vanligt!
Nu blir det långhylsor och BF Vietnam och/eller BF 1942 natten lång.

Skaparen av Mortiscism.

4,859

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mmmm.... Du och Tom har ju en redig mysnatt, jag hör ju det!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mhm! Och du vet ju sedan tidigare att jag verkligen gillar "Herr Hårdy"! Aivan/wink

Skaparen av Mortiscism.

4,861

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Det gör jag. Vilken kille!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Vilken karl! Vilken kuk!

Skaparen av Mortiscism.

4,863

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Nu lite DB-käk, sädan långhylsor!

https://www.blepp.se/f/bajskiss.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Rätta takter!

...Undrar vad Bussis har för sig just nu? Dricker av sitt förråd Arböga 10 "komma" tvåor?

Skaparen av Mortiscism.

4,865

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Det gör du säkert, ditt perv!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,866

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Tror han står på Finnspångs Torg och ronkar med 3,14 innanför läderstring-blöjan.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Just idag befinner han sig i brunksporrken och dricker volkbira från TL som ett sant fyllo från Österböglands svettpärla!

Tjillepitten

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Nödbloss? Äsch!
Nästan så att man vill åka dit och dela ut några Bryggmästarens Gold(en shower) till alla som är tillräckligt ToF.

Skaparen av Mortiscism.