Tråd: Nu har det hänt igen...
Jag vaknade upp i morse naken i ett soprum med vuxenblöjan lindad runt skallen, ett utbrunnet tomtebloss i stjärten och en polaroidbild i handen på en läderklädd dvärg som det stod "Tack för igår, hjärtat!" och ett pussavtryck. Detta brukar hända mig då jag dricker kopiösa mängder fulvodka blandat med Cuba Cola och mina triangelmärkta snurrpiller som jag måste äta. Nu ska jag bara leta upp min spermobil så jag ta mig hem och ta mig en återställare och titta på "Hem Till Gården".
Behöver inte skämmas över något.
