Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Slushki, 14 bitar.
Nuggets jah. Gott! Kanske får pli dä från McDullah's efter NV:n om 2,5 timme.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 192 193 194 195 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Slushki, 14 bitar.
Nuggets jah. Gott! Kanske får pli dä från McDullah's efter NV:n om 2,5 timme.
Tänk om biverkningarna från slushkin har kickat in för fullt när du anländer till McDullah's? 
"Goldag!" *Mäktig slushki-fis.* "Jah skurre virja bestärra ehn kiisbuljale oc..."
"Vad faan säger du för nåt? Näe, fy fan. Det var sista gången som jag jobbade natt här."
Två kokta i bröö' med fittchup, stark CP-nap och rostad klök. Sköljdes ner med en Fjucko. *burple*. Detta var på Bögtema efter min snat... eeh... shoppingrunda utav spermobilvårdsprodukter.
Bögade dagen med två sådana här pissor: https://www.willys.se/produkt/Chili-Che … 1822410_ST
Helt ogay. Men "Hot"... Njaae...
...senare spårade det ur... som vanligt...
https://ibb.co/fZhJMrn
Åh, mums! Pissa som är så... 
...Men Bleppe, du blir ju liten och gul! 

*SLURP SLAFS TUGG* Uuuhm... Vad du sa? Jak inte hörde.
Hmm, har nog aldrig testat wraps från McDullah's. Är ju alltid i full fart med att införskaffa bögburgare eller att stöta på den manliga pervsonalen när jag är där. 
Jaså minsann? Då har du ju något att se fram emot.
En "Husets Pissa" från Kolgrillen.

Sköljdes ner med vattenpölsvatten. *raap*
Ser mumsigt ut!
Ingår bajset, fimpen och snurrepiller, eller måste man pröjsa extra?
Bajs ingår. För snurrepiller så säger man "med extra kärlek" när man beställer och betalar då för detta genom att köra in handen i ett hål och klämma på vad jag tror är en kebabsåsflaska. Uuhm... Fimp?
Du har det bra du Bleppe! Pisseria med ett mystiskt men spännande hål att påta i. Rena himmelreichet tycker jag. På temat bajs så åt jag idag pangkakor hos min alkoholiserade runkpolare. Sylt och bajskladdig Nutella på fitt det bli. Tre kortburkar birabärsa har också druckits för att bota sviterna af hälgens fylleri.
Jo det är ju allt lite lyxigt det. Hi-hi! Det lät redigt gött!
Hittade den här i "kylen" bakom årgångsmjölken.

Brunt å gott...
Påminner om den tjocklad jag själv brunkar krysta ur mig ibland! Här blevf det inget pervigare än två stycken av TL:s kebabblarpissor. Kåtpior av Bögbillys pissor ungefär. En Trocca på dä. Raaap!
Mums! Sna... köpte ju några liknande kopior, fast på Willys. Gick ju att äta. Åååh, Trocca är fint däää! Att den innehåller koka... eeh... koffein var något jag blev varse om för typ bara två år sädan.
Här blevf det inget pervigare än två stycken av TL:s kebabblarpissor. Kåtpior av Bögbillys pissor ungefär.
Mums! Sna... köpte ju några liknande kopior, fast på Willys.
Jisses, här blevf det också pissa, men i from av uppvärmda rövrester från gårdagens hemmagjorda pissa.
Låter som att dagens intag af föda ”gått” i pervopatins tecken då mina herrar. Mer pissa till håmofolket!
Yepp! Men idag blir det stroganoff-körv med lis i form av uppvärmda rövrester.
Här har det inmundigats färdiga bögmackor som skulle kasserats om det inte vore för en vrålpungrig Bussis. Dom var efterblivna och ”kom” från något padelmöte där slöddret inte kan äta som en jättebög. Flensost och svettiga gubbskinkor var det till 99%. Resten var leversjuk pastej samt saltstärkt gurka på. Kaffrer som dryckeshjon.
Mmmm... Båda era håmorätter lät mycket smaskischta!
Här blefv det rostig biff med tillbehör.

Sköljdes ner med lyxigt vattenkransvatten med femtioelva isbitar i. *böörp*
Massagayman Knurry från tajbilen vid stationen.

Så gott att jag fick lite utlösning på bänken. 
Sidor Föregående 1 … 192 193 194 195 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden