Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Rätta takter!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 197 198 199
Du måste logga in eller registrera för att svara
Rätta takter!
Rövrester från helgen. ...Eller är det från Koreakriget?
*Sniff, sniff!*
...Äh!
*Smask, glufs, tugg!*
Mums!
Små delikatesstjöttballar med daddybearen på förpackningen, fittuccine och stark tysk fittchup. Sköljdes ner med en skopa vattenpölsvatten. *burp*
Lunch på det lokala McDånalds, dubbel cheesebögare, pomme, tjicken Mc Naggets, indisk fittcurry-dipp. Och så en kaffrer på dä. Nu har jag snattat birabärsa och tänkte ta mig ett gäng för att fira. Förhoppningsvis blir det inget jopp i möra. Orkar inte vara fyllkuk och samtidigt bära tunga saker som den bear man ä!
Rätta takter Bussis! Lät gött. Curry samt tryffel är Bleppis favvodipp. Deras kaffrer brunkar få fart på BS-resultatet. Har också konklat tunga saker som äggstremt fylllsjuk flytt"hjälp" så jag vet hur dä ä. Hua!
Jisses, vet hur tillräckligt joppigt det är att vara flyttslav utan att ens vara fyllekuk!
Efter frukosten som bestod i kläggmackor mä Balles på så sveptes två muggar Arvid Nordfists och snart skall jag vingla ner till dryckesbutiken ti-hi! Var liiite bakis idag så det är lika bra att fortsätt sitt försupna leverne! Runkerar på att snatta Rövbergs porrtatissallad och några rövbensspjäll på lemvägen. Blir ett varv till porrken först för att njuta av värmen. Skall tydligen bli fittregn resten af veckan enligt BDSM-HIV och deras porrnos… HAIWAN!
Redig DB-frulle dä! Så gott med kläggackor med Balles (Goldenshower) på. Har herrn någon favorit bland Rövbergs porrtatissallader? I rövrigt en bra plan för dagen.
Jaah Rövbergs grillsallad är nog bäst. Men den är oftast utsåld så dä blir den vanliga. Smarrig som fääen även den.
Mmmmhm. Jaaah! Testa deras Smokey Cornslaw. Min nya favvo!
Jah den får jag glo efter mitt gode pervo. Vad gäller Balles så är den mä klägg i min favorit. TL har även Fisbjörnens kaviar och den mä dill är riktigt go tycker jag.
Jaaah! Fisbjörnens har jag testat, men inte med dill. Pra tips, håmo!
Mmmmhm. Jaaah! Testa deras Smokey Cornslaw. Min nya favvo!
Instämmer, denna är riktigt DB och funkar till allt.

Två hemsnickrade Bleppe-wraps. Sköljdes ner med avloppsvatten *raap*
Två hemsnickrade Bleppe-wraps.
Låter ToF!
Här blefv det tjikkling-paj på ett sexualcafé ute på vischan där det för (r)övrigt knatade runt en massa höns bland borden. Sköljdes ner med en halvliter Kuka. *Börp!*
En lop-piss fanns där också, dock var det mesta gammalt runk. Tänk returpunkten-fynd, men som inte var gratis.
Mumsicht! Själv hittade jag ett musikinstrument som såg ut som en liten gitarr på lop-piss en gång. "Stradiva"-någonting tror jag skräpet hette. Ville inte slänga ut en guldpäng, utan köpte en körv i brö' istället.
Äsch. Det finns 5 Stradivarius-guror i hela världen, varav en är spelbar. Man sket säkert i att tillverka fler för att dom lät som fittslask, så bra att du investerade i kukt körv istället! Ti-hi!
Att lira lite egenkomponerad könsrock på den enda spelbara tingesten och sedan avsluta konserten genom att göra en Hendrix hade dock väckt lite uppmärksamhet! Bara å filma spektaklet och sädan håva in råjalties från alla som ser klippet, ka-ching!
Fan va smart! 
Kokt körv i brö'. Sköljdes ner med en Fjucko. *burp*
Sidor Föregående 1 … 197 198 199
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden