1,176

Sv: Var fan är jag?

Aaah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

Ming Palace, Fistaregatan, Kälmaah!
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Var fan är jag?

Aha! Är där dit Bleppe tar sig när han skall svulla Tjing-tjong mat tro?

Tjillepitten

1,179

Sv: Var fan är jag?

Hi-hi! Neee... Men man kan ju lätt tro det.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

1,180

Sv: Var fan är jag?

Rrrrrrätt, Mortis. Observera antalet öl.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

"Tjing-tjong styrstång! Fem öl!" Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

1,182

Sv: Var fan är jag?

Preciiiis! *fniss*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

Och nog är det en MAN-buss som jag ser i bakgrunden! Många spännande detaljer i bilden jaah!
...Men Östbögatrafikens paint job ser ut att vara utbytt mot någon helröd färg, så vi kan anta att Bussis är i Kalmar undercover. Svartjobb?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Var fan är jag?

Mmm, MAN-fordon it is! Vilket korp-brunöga du har unge Mortis! Men jag fitt jag välja så hade det varit något mera ToF-igt åkdon som dessa: https://www.youtube.com/watch?v=pbXHwTzYzQ0

Tjillepitten

Sv: Var fan är jag?

Det såg DB ut! Men själv skulle jag vilja rattrunka en tgb 11 eller 13 någon gång.

Skaparen av Mortiscism.

1,186

Sv: Var fan är jag?

Var fan är jag?

https://www.blepp.se/f/bajskorvmedlingonsylt.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

Dalagatan 10, Tran(kuks-s)ås.

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

1,188

Sv: Var fan är jag?

Rrrrrrrääätttt!!!

Bjögga har att göra han.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

Var fan är jag?

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Var fan är jag?

Hmm... Det där känner jag igen men kan inte riktigt "komma" på vart. Känns som mina ursprungliga lemtrakter. *Kliar mig i punghårbotten*

Tjillepitten

1,191

Sv: Var fan är jag?

Repslagaregatan 43, Nypöking.

https://www.blepp.se/f/nypoking2.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

Jaah Rapeslagare var det jue! Fittkuk jag tyckte mig väl känna igen stället. På tal om inget så låg ToF-snutens ställe här innan dom fitt en padellokal nere vid hamnen: https://www.google.com/maps/place/Nyk%C … FQAw%3D%3D

Tjillepitten

Sv: Var fan är jag?

Bleppe skrev:

Repslagaregatan 43, Nypöking.

https://maps.app.goo.gl/hPAgpMxGCUBkEHfS8

RRRRÄTTÖÖH!

Bussföraren skrev:

Jaah Rapeslagare var det jue! Fittkuk jag tyckte mig väl känna igen stället. På tal om inget så låg ToF-snutens ställe här innan dom fitt en padellokal nere vid hamnen: https://www.google.com/maps/place/Nyk%C … FQAw%3D%3D

Mmm, präxis i närheten så har man suttit och gjort skriftliga profv några gånger angående kabelpilleriet. Svåra trebitarspussel och liknande.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Var fan är jag?

Hmm, nere vid Fors gamla bögindustrier kanske? Är ju som en miniatyr af Norrpöking där i kring.

Tjillepitten

Sv: Var fan är jag?

Njet, det räcker fucktiskt med att vända sig 180 grader från ToF-snutens gamla ställe. Inne på Östra Runkgatan 2 finns ett utbildningscumtor där man kan göra teoriprofv.
Tråkigt bara att man inte blir övervakad av någon sträng officer samtidigt: https://www.youtube.com/watch?v=OO14VSx74MU
Tänk om man kunde få sina prov rättade på platz och sädan få sig en rejäl uppläxning av en barsk DB?

"Här har du svarat FEL, Mortimer Mus! FEL! Du har blandat ihop FAS med JORD! DET ÄR ÅT HELVETE! HELVETEEE!!! DET BLIR SMISK!!!"
*PANG! DASK! SMACK! POFF!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Var fan är jag?

Bleppe skrev:

Repslagaregatan 43, Nypöking.

https://maps.app.goo.gl/hPAgpMxGCUBkEHfS8

(Lägger till bild sen. Sitter med 3210:an nu)

Buääh, jag vill se en bild! Aivan/capriz

Skaparen av Mortiscism.

1,197

Sv: Var fan är jag?

Mortimer Mus skrev:
Bleppe skrev:

Repslagaregatan 43, Nypöking.

https://maps.app.goo.gl/hPAgpMxGCUBkEHfS8

(Lägger till bild sen. Sitter med 3210:an nu)

Buääh, jag vill se en bild! Aivan/capriz

Så jah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Var fan är jag?

Bleppe skrev:

Repslagaregatan 43, Nypöking.

https://www.blepp.se/f/nypoking2.png

Tjoho! Bög!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Var fan är jag?

Var fan är jag?

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

1,200

Sv: Var fan är jag?

Jo det ska jag berätta för dig ditt lilla bushåmo där...

Korsningen Västra Storgatan/Bagaregatan, Nypöking.

http://blepp.se/f/nypoking_.png

I striiitvjuuv varierar det mellan McDullah's, Subgay och Bröderna Bög när man klickar sig runt. Trodde först att du ville finta oss med att göra om Subgay till McD i photosnopp.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>