1 Senaste redigerad av Bleppe (2011-12-01 21:07:51)

Tråd: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Vad skulle Du bjuda på om det gjordes en Fittkramps-version av det populära tv-programmet som nästan heter som topic och du var en av värdarna?

Jag funderar på följande:

FÖRRÄTT:

Fekaliserade grillchips med magisk smegmadipp. (magisk=utblandad med kiss och toppisar)

HUVUDRÄTT:

Gorbys Pirog Deluxe. (deluxe=med en trött dillkvist ovanpå, serverad på papptallrik istället för ur förpackningen).

EFTERRÄTT:

Piggelino Surprise. (piggelin pinnglass som legat doppade 20 minuter i ett bad GHB och brännblåse-var, och sedan blivit infrysta igen).

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Förlåt: Porridge med skavsås  .
Hufvudrätt: Rullader av upphetsad Bäver i eget sekret 
Eftelätt: Mongoskalade Hustlernötter i kondomslungad vitsås

Thumbs up Thumbs down

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Förhud:  vomerad kälrotssoppa
Huvudorgie: sladdrig vinballe
efterbörd: fett på sylen och spermatiserade stora meloner

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

OH OH OH! Nu blev jag riktigt hungrig! Vem börjar vi hos?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Detta tycker jag är något som vi fittkrampare borde hänge oss bättre åt och dokumentera och lägga upp på typ Jewtube.
Nu blev jag hungrig-pungrig bara för det...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Håhå, en old school-tråd!
Själv skulle jag nog bjuda till med en vinterspecial, då man kan stjärtbusa i bastun och i snön emellanåt i programmet.
Självklart så ska ingen bära några kläder alls, så om man vill se programmet ocensurerat så sänds det förmodligen på Viasat efter midnatt. (Visar ens Viasat porr nuförtiden? Ser mörkt ut om man kollar i tablån. Aivan/sad )

Förrätt: Rökt sillfitta med förra årets potäter och seglardricka-sås
Huvudrätt: En varsin findus jultallrik, som har lagrats i kylskåp sedan år 2008 (sista året som jultallriken producerades).
Efterrätt: Cancersvulst surprise med vaniljgrädde.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

*surple* Aivan/blum

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

"Ack bice"

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Mortis... Säg att jag, Ostis, Kiltis, Kopris, Sillis, Gusten och Daniel kom på middag hos dig i rum 316. Vad skulle du då bjuda på?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Ojojoj, först skulle jag se till så att alla får tillräckligt mycket seglardricka och rökdon, alternativt snurrepiller.
Beroende på vilken typ av tillställning som förväntas av gästerna så skulle jag nog ha ett gäng alternativ att välja på:

Om samtliga gäster tycker att det ska vara en våldsam rövfest för ett fullfjädrat rövgäng så skulle vi förmodligen beställa pizza från Bleppes Pizzeria... (Eh... Fast om Bleppe är med på festen så ska han ju inte tvingas behöva gå till jobbet och laga käk, om han inte har personal där såklart.) Om pizzerian är stängd så stormar vi första bästa sylta på fyllan och tar vad vi vill ha, för att därefter fly tillbaks till rum 316, de som inte har spermobiler får skjuts i Chevrospermen. Om ingen orkar gå ut så gör jag pizza istället av diverse saker jag kan hitta i soprummet.

Om samtliga gäster däremot har förväntat sig en proper tillställning där seglardrickan ska hällas upp och drickas ur glas, så får jag nog förbereda en fin trerättersmiddag:

Förrätt: Räkcocktail baserad på naturliga restprodukter från Mortimers nedre regioner.
Huvudrätt: Flamberad tumör med pungkrossad potatis och slidsås.
Efterrätt: Chokladmoussetårta á la Moser med vaniljgrädde och hudflarn.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Mums! Aivan/blum

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Hej alla glada fittkrampare och ÖIA:ister!

Tycker ni  inte det är dags att vi anordnar ett litet pervo-event med detta tema igen? Det var ju ett tag sen sist...

Sista säsongen blev en formidabel succé för både deltagarna och ÖIA-TV. Efterfrågan på både flensost och vitlöksmarinerade konkelbär steg med 300% hos dom tre största dagligvaruhandlarna efter detta program, samt att tittarsiffrorna för ÖIA-TV steg från 4 personer till 9 personer. Aivan/smile

Såå... Vad säger ni? (Vi vare sig tror på Covid-19 eller är känsliga för dylikt trams!)

https://www.orkelljungaidiotanstalt.se/vfaj/pervomiddag.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Jaa! Aivan/biggrin

Hoppas på en liknande tillställning som denna, fast lite mer hårdhomo: https://www.flashback.org/sp73644235?fb … BKYSPhJr94

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Haha! Du har också hittat den tråden ja. Aivan/lol

Fylla, slagsmål och spyor... Ja, ungefär så var det ja. Och på måndagen höll alla sig för sig själva hela dagen och mötte knappt någons blick. Men på fredagen var det som bortblåst! Aivan/biggrin

(Jobbat heltid sedan 1993)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

"Väl inne fortsätter det hela i god stämning, då vi som ännu inte troppat av helt sonika skiter i att äta, och beställer Gammel Dansk och öl i baren."

Dä ä rätta takter! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Rähähä! Dä ä dä!

Hört ett rykte om att det kommer bli någon form av officiellt julfirande på ÖIA i år trots allt.
Tror att syster Märta kommer att komma upp med ett anslag om det på evenemangssidan senare ikväll.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Ska bli skoj!

Hade dock hoppats på DJ Runko eller Pervles.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Känner på mig att något extra kommer att ske på ÖIA, skitåret 2020... Aivan/wink *flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Det hade ju varit skoj om Findus hade återlanserat Findus Jultallrik i år.
På grund av restriktionerna så blir det inte mycket till firande, därför skulle Findus Jultallrik kunna lysa upp tillvaron i hemmen för många! Tänk att få vakna i nerkissad soffa, värma en findus i mikron och skölja ner det med en flaska seglis framför tv:n. *Mys.*

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Ååh vad gott du talar! Ack ja vilka minnen. På pricken beskrivet. *Suck* Aivan/rolleyes (drömsk suck)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Tycker det är dags igen nu. Eller?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Javisst!

På onsdagen den 13:e januari halv åtta hos mig så är det julgransplundring! Vi börjar med att korka upp seglardrickan och klär ut oss till sönderpundade jultomtar/nissar. Därefter går vi lös på inredningen inne på ÖIA till tonerna av Pervles och Onkel, varpå vi beger oss ut till närliggande villor, radhus och lägenheter för att plundra vidare. Här gäller det att inte bara sno med sig julgran och julpynt, titta gärna efter snurrepiller och sprit i alla skåp och lådor. Om det finns en "herrn i huset" som klagar över vår plundring så försök gärna att stoppa ett pillefinger eller snorre i hans stjärt.

Vi kan dessutom göra en utmaning av det hela:

Man får 1 poäng för varje flaska sprit/burk med snurrepiller man plundrar med sig från någons hem.
Man får 2 poäng för varje julgran man plundrar med sig från någons hem (dessa är jobbigare att bära än sprit och snurrepiller).
Man får 3 poäng om man kör upp ett finger i prutten på en "herrn i huset".
Man får 4 poäng om man kör upp sin penis i prutten på en "herrn i huset".
Man får 5 poäng om man ejakulerar i en "herrn i huset".
Man blir automatiskt diskad om man blir arresterad eller tillfångatagen av polis, "herrn i huset", lynchmobb, PIVA o.s.v.

Välkomna!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Ååh! Här ska julgranplundras! Aivan/biggrin

https://xam.nu/f/plundrar-bleppe.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Man får nog koppla dit en rejäl släpkärra på spermobilen om man vill ha många poäng! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Halv Åtta Hos En Fittkrampare"

Spermobil-roadtrain!

Har hört talas om att spermobil-pervon i Australien kör med Minst 6st. släp med äckliga perversa prylar på efter sina åk!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>