Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Vad är egentligen den snyggaste bajsen? Storleken? Ett grovt BS-resultat? En ovanlig form (t.ex. en perfekt sfär eller kub)?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips
Sidor Föregående 1 … 49 50 51 52 53 … 246 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad är egentligen den snyggaste bajsen? Storleken? Ett grovt BS-resultat? En ovanlig form (t.ex. en perfekt sfär eller kub)?
Jag är lite svag för monument..
En solid korv som naturligt formats till en modell av Kalmar slott. Skala 1:1!
Mmmm så gott du talar!
http://www.barometern.se/sverige-o-varl … mbulans-2/
Han hade kanske gjort 'Stryparen'?
Eller besökt ett gloryhole i stadens skummare kvarter?
Det kommer vi nog aldrig få reda på om han inte träder fram här och berättar.
*rodnar* men dom sa man skulle stoppa in den i hålet. Som tur var är syster duktig på kirurgi.
Haha! Men Ooostis då... Du är ju för tokig! 
Eller besökt ett gloryhole i stadens skummare kvarter?
Det är så ungdomsmässigt! Inte döma de små liven, men numera när jag är en man av status besöker jag endast de finare gloryholen på Öfvre Östermalm och Djursholm. Allt annat vore trist.
Låter intressant, Bussis. Har du några anekdoter att berätta från dessa fina områden?
Har funderat på att göra detta. >>
Någon här som gjort denna behandling? Betalar man mer ju större "mackapär" man har eller hur fungerar det?
Ingen aning. Funderar också på det, då min penis ständigt är brun och kladdig.
Ahaa. Får hoppas på att någon annan också svarar innan jag genomför detta.
Syster Latexia analblekte mitt stjärthål förra året för att underlätta batongterapin. Det ingick i det allmänna sjukförsäkringen som understödjande batonterapibehandling och var således kostnadsfritt.
Lägg in dig på KIA (Kalmar Idiotanstalt) så kanske du kan få din penis blekt gratis.
Det ska jag genast göra.
Fick du bli inlagd, eller var det lång kö?
HHHMMMMMMMFH... MMMMMMHM... UHUMMMFFFH... *gagball och självkramartröja*
Mmmm...
http://motherless.com/g/schnuckel_bea/BDC3714
Nu förstår jag inget, förvirrad. de.. de... det ser ju precis ut som syster Latrinas kladdkaka.
*duns*
Gör det? Ser ju jättesmaskigt ut. Hörde förresten på faxen att hon hade fusionerat en semla med en kladdkaka idag och då skapat en 'semkla'. Antar att du fick smaka vid 15:05 fikat?
Varför infinner sig Ostfrallas fika vid den skeva tiden 15:05 istället för 15:00?
Vad händer om man skulle dyka upp klockan 15:00 istället?
Det skulle bli kalabalik, gråt och tandagnissel. Syster Märta har ett strikt och disciplinerat schema som måste passa in för allas bästa. 15:35 tis, tor och sön. är det högläsning ut Nils Adamssons gummi-matrikel från 1956.
Kan du inte ta och busa Ostis och ställa fram klockorna 5 minuter och sedan avslöja det när fikan är över?
Den kanske mest tillfredsställande scen jag skådat i en vanlig långfilm: https://www.youtube.com/watch?v=nHKslYVlYNk
Sidor Föregående 1 … 49 50 51 52 53 … 246 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Tråden för allmänt efterblifvna länktips