Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 541 542 543 544 545 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått,...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott,...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas,...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar,...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar, varpå systembolaget vi sedan rånar,...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar, varpå systembolaget vi sedan rånar, yiiiiihaaaaaaaa, detta pervolivet deluxe vara,...
Restaurangbesöket.
På flott restaurang jag gå där servitörerna trängs om uppmärksamheten från dom bögiga gästernas våta plånböcker, från menyn vi beställa förrätt och dryck så smått, seglardricka är också väldigt gott, oj oj oj, snurrepillervinet hälls upp till bredden, ingen heterospringnota här finnas, betalar i natura så länge jag kan minnas, kyparen sedan human toilet agera, varpå vi beställer mera, seglardrickan flödar likt sperman ur våra ballar, när efterrätten har anlänt vi spysex skall hava, tjoho när höstlökarnas sparsmakade längtan efter solens värmande strålar nu trånar, varpå systembolaget vi sedan rånar, yiiiiihaaaaaaaa, detta pervolivet deluxe vara, en flaska om dagen bara.
NYYYYHHH!
När vi startade en käck poporkester.
I ett grått kommunalt skyddsrum...
I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten...
I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga,...
I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga,...
I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar...
I ett grått kommunalt skyddsrum vi sammanträdde, jag, Benka, Torsten och Leffe. Ambitionerna så höga, till valstakt instrumenten började böga, kukarna står, Benkas trumsolo bajsutlösningar skapar, trots att publiken saknas...
Sidor Föregående 1 … 541 542 543 544 545 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT