Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Betamax-porrkassettsamlingen.
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 497 498 499 500 501 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten",...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA".
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd...
(Parkinson ovan?)
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas...
(Ö-ö-ö-öhhh-hh?! Va-va-vva me-menarr d-d-d-duu-uu?!)
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar...
(Nu var det borta
Äsch... Det var nog bara seglardricka-abstinens. Nvmd)
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk...
(Jajjamen! Såg mitt misstag och tog bort. Men hur är det möjligt med en dubbelpost ens? Man kan ju inte posta med mindre än 60 sekunders mellanrum?
)
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha...
(I pervovärlden händer det mystiska saker helt enkelt...)
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet i perfekt kombo med kuksuget...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet i perfekt kombo med kuksuget och felchingens härliga slask, ooh...
I mitt 70-talsmöblemang jag sitter med polotröja och spermafyllda moonboots framför flimrande televisionsapparat. I samlingen klassikerna så vackert glimmrar: "Bajsfesten", "Alla Tiders Spermakalas", "Läderfisten", samt den odödliga "Gangbang På ÖIA", en ung Ostfralla där synas så ung och fager, vaselinet ångas som isländska gejsrar, kärlekens kladdiga safter över min lekamen rinner, då Moserdelen av samlingen nu skall beskådas, brunt kladd då stänkas, varpå seglardricka sänkas i analens djup, bilden flimrar, bajset glimrar, alla runkar kuk och skrattar ut, ha ha, en NGD skulle sitta bra analt, trallalalalaa, det mekaniska ljudet i perfekt kombo med kuksuget och felchingens härliga slask, ooh, jag ska aldrig köpa VHS.
NWHYHY!
Restaurangen.
I köket bland svettiga pervokockar...
Restaurangen.
I köket bland svettiga pervokockar man brassar kebabsås som lockar...
Restaurangen.
I köket bland svettiga pervokockar man brassar kebabsås som lockar så läckert, på stekbordet smegman...
Restaurangen.
I köket bland svettiga pervokockar man brassar kebabsås som lockar så läckert, på stekbordet smegman fräser som en vulkan i...
Sidor Föregående 1 … 497 498 499 500 501 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT