4,801

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,802

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Hemmapulade smörbredda drågkakor med stekta ölandsklägg som kryddades med vitrövssalt och Vegeta, tunna fina skivor med stekt gulinglök, samt långa bitar stekt farlig körv (80% mystery-tjött). Sköljdes ner med Mollbögs lut på dagens värksamhet. Mumsfillibarbapappa!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?

Tjick-ling mä lis!

Bleppe skrev:

Hemmapulade smörbredda drågkakor med stekta ölandsklägg som kryddades med vitrövssalt och Vegeta, tunna fina skivor med stekt gulinglök, samt långa bitar stekt farlig körv (80% mystery-tjött). Sköljdes ner med Mollbögs lut på dagens värksamhet. Mumsfillibarbapappa!

Så DB!

Skaparen av Mortiscism.

4,804

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mortimer Mus skrev:
Bleppe skrev:

Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?

Mortimer Mus skrev:

Tjick-ling mä lis!


Gött!

Bleppe skrev:

Hemmapulade smörbredda drågkakor med stekta ölandsklägg som kryddades med vitrövssalt och Vegeta, tunna fina skivor med stekt gulinglök, samt långa bitar stekt farlig körv (80% mystery-tjött). Sköljdes ner med Mollbögs lut på dagens värksamhet. Mumsfillibarbapappa!

Så DB!

Jaah! Kände mig väldischt knegisch.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Under gårdagen blevf det Janssons Fistelse och en långhylsa! Aivan/smile
...Denna afton blev en nedgradering, d.v.s. rester av gårdagens Janssons Fistelse och fiskebyporter. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

4,806

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Äsch då. Allt som allt så var det ju allt bra DB!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,807

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Gyrostallrik med ztarka zåzen och bea.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Flaffa!
Finns det något hak som har bra "giros"?

Skaparen av Mortiscism.

4,809

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bögoness is the bajs!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Såg ToF ut att döma af menyn!

Skaparen av Mortiscism.

4,811

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mmhm. Och deras bea kan man fan dricka rent. Aivan/blum

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Ack, att jag besökte McDullah's istället för denna inrättning när jag var i området!

Skaparen av Mortiscism.

4,813

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Det var nära iaf.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,814

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Rå lax-å-räkfetta både onsdag och torsdag. Idag får det nog banne mig bli stekt oxpitt mä rövbetor, stekt klägg, kukpris och snyltlök.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Låter DB!
Här blevf det hambögare, pommes shits å kuka från MaXXX.

Skaparen av Mortiscism.

4,816

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mycket DB jah! Vilken är herrns favvobögare där? Men va gött dä lät Mortis. Var länge sädan jag bebögde MaXXX. Har ju fått ytterligare ett sådant hak i Käälmah. >>

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Pervsonligen föredrar jag ett enkelt ”Fistomål” och någon kladdig spermadipp till pommen. Just nu skulle en lyxrunkshake sitta fint. Är ju bajsvarmt idag och i byhålan är det fitt-marknad. De flesta butiker har ”stånd” här i centrum förutom… Glasis! HAIWAN! Men jag ska försöka hitta någon go viltkörv att snatta! Annars är det samma skit som vilken padelmarknad som helst. Indier som luktar svett och curry som kränger kläder.

Tjillepitten

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Mycket DB jah! Vilken är herrns favvobögare där? Men va gött dä lät Mortis. Var länge sädan jag bebögde MaXXX. Har ju fått ytterligare ett sådant hak i Käälmah. >>

Bussföraren skrev:

Pervsonligen föredrar jag ett enkelt ”Fistomål” och någon kladdig spermadipp till pommen. Just nu skulle en lyxrunkshake sitta fint. Är ju bajsvarmt idag och i byhålan är det fitt-marknad. De flesta butiker har ”stånd” här i centrum förutom… Glasis! HAIWAN! Men jag ska försöka hitta någon go viltkörv att snatta! Annars är det samma skit som vilken padelmarknad som helst. Indier som luktar svett och curry som kränger kläder.

Här bru(n)kar det också bli ett Fistomål eller någon tjicklinghomoburgare. Minns dock Hot Chipotle som "kom" och sädan försvann cirka 2009 och som inte har återlanserats sedan dess. Den var jävligt god. Detsamma med (T)Jack n pipper-burgaren.

Hihih, marknaden jaah! Röviga kläder och godis"stånd".

Skaparen av Mortiscism.

4,819

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Aaaha! Då vet jag vad jag skall sn... beställa på måntag. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Aaaha! Då vet jag vad jag skall sn... beställa på måntag. Aivan/smile

Bajsy tjikken kanske? Tror att den riskerar att försvinna eftersom att det är en återlansering.

Här har det knaprats mystery meat-paj och lika mystisk sås, hela spektaklet sköljdes ned med långhylsor.
Långhylsorna fortsätter att dräpas för tillfället, men min antika seglargubbpungsrom börjar äfven se väldigt förförisk ut.

Skaparen av Mortiscism.

4,821 Senaste redigerad av Bleppe (2026-06-02 16:49:23)

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Såg gott ut x 2. Här blefv det Pad Krapaow från tajbilen och som blefv extra spajsi då hon frågade om jag ville ha lite hetta, och dä ville jag jö. Sköljdes ner med en Fjanta bapelsin. *burp*

Uppdatering: Fyra timmar senare blefv det ett intressant BS-resultat i form av en 75/25 nr. 6 & 7 som fyllde mina Abu vadarbyxor till bristningsgränsen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Såg gott ut x 2. Här blefv det Pad Krapaow från tajbilen och som blefv extra spajsi då hon frågade om jag ville ha lite hetta, och dä ville jag jö. Sköljdes ner med en Fjanta bapelsin. *burp*

Tänk om du hörde fel och hon egentligen frågade om du "ville ha lite fetta?" Aivan/biggrin

Bleppe skrev:

Uppdatering: Fyra timmar senare blefv det ett intressant BS-resultat i form av en 75/25 nr. 6 & 7 som fyllde mina Abu vadarbyxor till bristningsgränsen.

Rätta takter!
Här har det vankats taco-mystery meat-paj mä nachosspermaflarn som sköljdes ned med långhylsor. *BÖÖRP! HICK!* En kuka mä rom på detta!

...Min antika seglargubbpungsrom börjar bli tom. Aivan/sad
Den ska dock få tjänstgöra som världens mest ToF ljus-ståkuk när den har tagit slut!

Skaparen av Mortiscism.

4,823

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mortimer Mus skrev:

Tänk om du hörde fel och hon egentligen frågade om du "ville ha lite fetta?" Aivan/biggrin

Default/at

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,824

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Något från det gula köket. Ti-hi!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Något från det gula köket. Ti-hi!

Tajjarbilen eller slushki? Aivan/smile

Här blir det nog att svarva ihop några bögburgare och tjicken homonuggets från frysen.

Skaparen av Mortiscism.