4,826

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Slushki, 14 bitar.

Nuggets jah. Gott! Kanske får pli dä från McDullah's efter NV:n om 2,5 timme.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Tänk om biverkningarna från slushkin har kickat in för fullt när du anländer till McDullah's? Aivan/biggrin

"Goldag!" *Mäktig slushki-fis.* "Jah skurre virja bestärra ehn kiisbuljale oc..."
"Vad faan säger du för nåt? Näe, fy fan. Det var sista gången som jag jobbade natt här."

Skaparen av Mortiscism.

4,828

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Två kokta i bröö' med fittchup, stark CP-nap och rostad klök. Sköljdes ner med en Fjucko. *burple*. Detta var på Bögtema efter min snat... eeh... shoppingrunda utav spermobilvårdsprodukter.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,829

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bögade dagen med två sådana här pissor: https://www.willys.se/produkt/Chili-Che … 1822410_ST

Helt ogay. Men "Hot"... Njaae...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,830

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

...senare spårade det ur... som vanligt... Aivan/facepalm https://ibb.co/fZhJMrn

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Åh, mums! Pissa som är så... Aivan/smile
...Men Bleppe, du blir ju liten och gul! Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

4,832

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

https://www.blepp.se/f/guling.gif
*SLURP SLAFS TUGG* Uuuhm... Vad du sa? Jak inte hörde.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Default/ai

Skaparen av Mortiscism.

4,834

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

En classic wrap från McDullah's.

https://www.blepp.se/f/wrap.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Hmm, har nog aldrig testat wraps från McDullah's. Är ju alltid i full fart med att införskaffa bögburgare eller att stöta på den manliga pervsonalen när jag är där. Aivan/scratch

Skaparen av Mortiscism.

4,836

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Jaså minsann? Då har du ju något att se fram emot.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,837

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

En "Husets Pissa" från Kolgrillen.

https://www.blepp.se/f/husets.png

Sköljdes ner med vattenpölsvatten. *raap*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Ser mumsigt ut!
Ingår bajset, fimpen och snurrepiller, eller måste man pröjsa extra?

Skaparen av Mortiscism.

4,839

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bajs ingår. För snurrepiller så säger man "med extra kärlek" när man beställer och betalar då för detta genom att köra in handen i ett hål och klämma på vad jag tror är en kebabsåsflaska. Uuhm... Fimp?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Du har det bra du Bleppe! Pisseria med ett mystiskt men spännande hål att påta i. Rena himmelreichet tycker jag. På temat bajs så åt jag idag pangkakor hos min alkoholiserade runkpolare. Sylt och bajskladdig Nutella på fitt det bli. Tre kortburkar birabärsa har också druckits för att bota sviterna af hälgens fylleri.

Tjillepitten

4,841

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Jo det är ju allt lite lyxigt det. Hi-hi! Det lät redigt gött!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,842

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Hittade den här i "kylen" bakom årgångsmjölken.

https://www.blepp.se/f/bajspudding.png

Brunt å gott...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Påminner om den tjocklad jag själv brunkar krysta ur mig ibland! Här blevf det inget pervigare än två stycken av TL:s kebabblarpissor. Kåtpior av Bögbillys pissor ungefär. En Trocca på dä. Raaap!

Tjillepitten

4,844

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mums! Sna... köpte ju några liknande kopior, fast på Willys. Gick ju att äta. Åååh, Trocca är fint däää! Att den innehåller koka... eeh... koffein var något jag blev varse om för typ bara två år sädan.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bussföraren skrev:

Här blevf det inget pervigare än två stycken av TL:s kebabblarpissor. Kåtpior av Bögbillys pissor ungefär.

Bleppe skrev:

Mums! Sna... köpte ju några liknande kopior, fast på Willys.

Jisses, här blevf det också pissa, men i from av uppvärmda rövrester från gårdagens hemmagjorda pissa.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Låter som att dagens intag af föda ”gått” i pervopatins tecken då mina herrar. Mer pissa till håmofolket!

Tjillepitten

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Yepp! Men idag blir det stroganoff-körv med lis i form av uppvärmda rövrester.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Här har det inmundigats färdiga bögmackor som skulle kasserats om det inte vore för en vrålpungrig Bussis. Dom var efterblivna och ”kom” från något padelmöte där slöddret inte kan äta som en jättebög. Flensost och svettiga gubbskinkor var det till 99%. Resten var leversjuk pastej samt saltstärkt gurka på. Kaffrer som dryckeshjon.

Tjillepitten

4,849

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mmmm... Båda era håmorätter lät mycket smaskischta!

Här blefv det rostig biff med tillbehör.

https://www.blepp.se/f/rostbiff.png

Sköljdes ner med lyxigt vattenkransvatten med femtioelva isbitar i. *böörp*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,850

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Massagayman Knurry från tajbilen vid stationen.

https://www.blepp.se/f/lis.png

Så gott att jag fick lite utlösning på bänken. https://www.blepp.se/f/wanker.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>