Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Jovars, år av perversioner och tillagning av fyllekrubb har ju gjort att man blivit bögst effektiv i sitt agerande.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 175 176 177 178 179 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jovars, år av perversioner och tillagning av fyllekrubb har ju gjort att man blivit bögst effektiv i sitt agerande.
Pra pra! Annars kan man ju alltid mixa typ pissa, birabärsa, pissky och andra goda saker i en mixer och göra en redig håmosmoothie. 
MMM! SMARRIGT! Eller så kan man ju göra en klassiker genom att dra på ugn eller spisplattor, somna ifrån och vakna fitt-bakis till att LSS-boendet luktar konstigt... Inte för att jag skulle göra så men man har ju hört om oansvariga alkade pervon förr ti-hi!
Ja. Ti-hi! Eller klägg som torrkokat rejält i en kastrull.
Hhihihihhh! Jo det har väl hänt... Men naturligtvis inte mig själv... *Fniss*
Som här då...
Nu har man ju en sketapra no-name-kläggkokare från NättOnFett för 29 kottar.
29 kottar? Men Bleppe då, du hade ju kunnat fått två Knug för dom kottarna och samtidigt levt farligt genom att brassa klägg på lyran.
*FLÄMT!*
"Tänkte" inte på dä! Ja den var CP-pillig.
Jaah det var ett bra pris håmo. Satt och discumterade igår kring påskbord osv. Det ena gav det andra med kläggstjärthalvor mmm... Kaviar och dill på ansåg jag. Piss Allah Malta som dessert! JAAAH!!! Vad tycker ni andra bögar ska finnas när det vankas påsk? Björkris att piska varandra med är ju givet.
Lax, sill, Aalbögs Jubileums.
Mmm! Bra tipz pervo! CP-naps-sill uppscattar Bussis, den är CP-god. Annars är jag inte mycket för bögfisk öht.
Aha. Janssons Fistelse och Västerpottanpaj också.
Hmm Janssons Fistelse är också en maträtt Bussis har svårt för. Jag tror att det har något med fisklukt att göra, äter man för mycket fisk finns ju risken att man blir intresserad av sittkissare igen? Men Västerpottanbaj är fint som snusk det! Påskgodis... *Homer-dregglar*
Vad tycker ni andra bögar ska finnas när det vankas påsk? Björkris att piska varandra med är ju givet.
Karelska piroger, påsköl och ett helrör!
Blefv nyss en Sandhäxa från Circle Gay. Sköljdes ner med vattenpölsvatten. *raap*
Gjorde en egen bögsallad med gurka jag haft i stjärten, tåmat, fisbergssallad och gul bajsmajs. På det hela använde jag en spermasås jag snattat för en tid sädan men glömt bort. Funkade skitbra till min kvällsmat: https://handla.ica.se/produkt/2151524
Göttans ditt lilla ghey! Såser tycker vi om.
Jaah och den var riktigt fin. Glömde att skriva att jag hade stekt tärnad anti-halal-bacon till min sallad. Kan inte äta endast grönsaker eftersom jag inte är en furry-fittkanin.
Bacon är ju CP-mums! Och ja; du är ingen furry-fittkanin!
Nein, föda för ett pervo SKALL innehålla någon form av tjött! Vägra bli vegan!
Jaah! Sen spårar det ur totalt med cykelhjälm, padel, MP...
Äggsakt! Och värst av allt är att man kan bli nykterist. Ett öde ingen skall behöva utsättas för. Skulle det ske är harakiri den rätta vägen att "gå".
Präxis!
Trots att det är två frammisar på påsen (kanske transor) så var dom goa: https://lantchips.se/en/crisps/taco-twi … -of-chili/
Mums! Och med någon ost också...
Sidor Föregående 1 … 175 176 177 178 179 … 202 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden