Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 474 475 476 477 478 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn,...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt,...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu fredagsmyset säkrat, kuken åker fram...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu fredagsmyset säkrat, kuken åker fram, för jag har precis köpt...
Annonsen.
Där är den! Äntligen jag finner den efter åratals letande i perversionens alla kladdiga hörn, då tingesten finnes i Porjus dit nu färden går, spermobilen glänser i kapp med motorvägens vägrens-sperma, lyckoruset så intensivt att grispolisens hastighetskamera ej giva utslag, annonsören messar perversa förslag så att penisen min förblir hård som granit, kladdet så totalt, så analt analt analt, ivriga tankar genom huvudet far, ska bara betala, ka-ching! Sådär! Nu fredagsmyset säkrat, kuken åker fram, för jag har precis köpt mina pervodrömmars allra härligaste pervomanick!
Nyyyh!
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den...
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt...
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför...
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och...
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar...
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder....
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna...
Böggitarren
Likt blåshornet från Fäbodjäntan, den ljuder så upphetsande, så mäktigt, stjärtgossar stå på kö utanför min dörr, runkar pung och klämmer snopp när gitarrens utlösningar finner de sånger som ljuder över dom kladdiga nejdernas sköna ghetton likt en åtråvärd runkbög...
Sidor Föregående 1 … 474 475 476 477 478 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT