Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mums! Ser ju bajsgött ut dä dära!

Tjillepitten

4,752

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Dä va dä åsså!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Kukade ett större antal porrtatisar som jag smällde i mig ihop mä smör och salt. Efter denna plågsamma fyllesjuka blevf jag som en gravid frammis och fick såna crawings efter just porrtatis, rövsmör och sälta...

Tjillepitten

4,754

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Det ÄR ju så gott! Saaatana att du skall få negativ vibe av detta, mitt lilla håmo där!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,755

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Slushki, 14 bitar, lax & rullar. https://www.blepp.se/f/hy.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Nu blir det röv-tacos med mystery meat och stark sås... Och långhylsor!

Bleppe skrev:

Slushki, 14 bitar, lax & rullar. https://www.blepp.se/f/hy.gif

"Tjing-tjong styrstång! Fem öl!"

Skaparen av Mortiscism.

4,757

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Tjing-tjong jah. Fem öl skulle suttit fint nu. Eller femton... Sen har man KV/NV nu... Aivan/sad *suck*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Så går dä när man inte har någe lebensraum på en freitag! *Sympati-simhallhälsning med drulen i väders.*

Skaparen av Mortiscism.

4,759

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

SIM HALL! Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,760

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bara flytande föda idag än så länge...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Här blev det bögkorv med spermamos från Bög-Leons som har flyttat.

Skaparen av Mortiscism.

4,762

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Måste testa det haket!

Här blefv det Massabögman Knurry från tajbilen. Sköljdes ner med en Fjanta bapelsin. *burp*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Dä måste du! Nu har man ju nästan krypavstånd dit.

Eftersom att det är röd vaniljodag imorgon så fitt det bli pissa och långhylsor här. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

4,764

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Trefvligt! Själv har jag KV/NV idag och imörra. Då får jag visst flera sådana därninga fåniga monopolpängah med döingar på tydligen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Mystery meat-burgare i bröd med tillbehör såsom flensost, rövsallad, spermasås, bögpommes och långhylsor.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Trefvligt! Själv har jag KV/NV idag och imörra. Då får jag visst flera sådana därninga fåniga monopolpängah med döingar på tydligen.

Mmm, är det sådana som man kan byta mot seglardricka? Man kanske borde skicka in en ansökan för å få några.
Bör man skicka med några bilder på sig själv?

Skaparen av Mortiscism.

4,767

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Dä ä sådana jah. Ja det tycker jag du ska göra. Bilder är ett stort plus för att bli godkänd. Speciellt om dom är tagna i en murrig gillestuga med en Polaroidkamera.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Sådär ja, det här borde imponera på dom!

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

4,769

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

EXCELLENTEEE! HÅMOOO! SÅ SKA DÄ SE UUUT, JAVIIIIISST! *flaffa*

Du "kommer" garanterat att bli godkänd på 0,7 sekunder mitt gode håmo.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Hurraaa! Hoppas bara att mina tillgångar inte är för mycket för att man kan få några monpolpängah.

Skaparen av Mortiscism.

4,771

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Hmmm... Ja det är ju det. *ahem* Skriv över dom på mig vettja och lura di jevvlarna. Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bra idé, skickar mina fem kottar och sju kapsyler till dig med posten.

Skaparen av Mortiscism.

4,773

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Brrrra val. (Rähähä!)

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Har ärvt några gula tegelstenar i metall med inskriptioner på som du kan få också. Eller är det bara att slänga allt? Det står typ "Junaited Stäjts golden shower-reserve bänk Fart Knox 99.999 karate 400 troy ounces" på alla 700 stycken(?). Trodde från början till min förtjusning att det var gyllene ost från Flen som jag hade ärvt, men nej. Tunga som kossor, doftfria och helt meningslösa tingestar.

Skaparen av Mortiscism.

4,775

Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Ööööuuhuhm... Jooo, men dom kan jag ta också. https://www.blepp.se/f/oskyldig.gif *vissel vissel*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>