Sv: Juletid

Det är tydligt att PK-folket inte uppscattar hederligt hårdhomopervo utan det lagom fjolliga! Pyttsan! Det där låter ju som vilket finare hotell som helst i mina öron!

Tjillepitten

Sv: Juletid

Instämmer!
Om ägarna hade öppnat ett liknande hotell på Manhattan så hade ställen som Ritz och Plaza blivit utkonkurrerade på nolltid. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Jag brunkar alltid råka sno in mig i julgransslingan och sätta toppstjärnan i snoppen varje år när jag ska klä den bruna barriga granen. Ti-hi! Dock sker detta efter ett icke diminutivt intag utavf min hemmagjorda starkhwinsglögg. Sen vaknar jag ute i soprummet...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Standard!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Jupp!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Vad ska vi ha på bordet då, förutom kopiösa mängder alkohol gifvetvis?

Mina förslag är:

- Snopp i grytan.
- Gubbskinka.
- Mörtbröd.
- Kräksallad.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Vad sägs om laxfitta? Spermasill? Bögkorv? Rövbensspjäll?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Ååååhåååhhåååå, du kan ditt bord, din lilla musis, heheheeee...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Gröt kan vi ju ha också, så att vi kan turas om att leka "Grötbögen" på småtimmarna. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

JAAAA!!! Aivan/yahoo

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Och en daddybear till tomtefar, vithårig pung och bringa och "säcken" full. Man får sitta i hans knä och ömt viska sina perviga önskningar. Har man tur så får man ligga i knät med neddragna y-frontare och ta emot en rejäl omgång smisk på sina finniga skinkor.

Tjillepitten

Sv: Juletid

Mmmm så gott du talar, Bussis!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Mhm... Julmust(a)... Btw så har någon af herrarna provat att grogga på hjulmust?

Tjillepitten

Sv: Juletid

Jag tror att jag blandade tallisen med hjulmust någon gång och att resultatet blev okej, men minns inte riktigt.
Att musta efter några grogg är däremot grejer dä! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Ooh jaah! Whisky, vodka, hb. Helt okej. Aivan/smile

Det är rätta takter, Mortis!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Mhm... måste testa Seglis/hjulmust snarast! Men Glasis har ju sina cp-öppettider som bekant...

Tjillepitten

Sv: Juletid

Vaniljo-glasis. Aivan/sad

Annat var det i London. Mängdrabatt på starköl i en helt vanlig kiosk, öl som dessutom var kyld. Rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

I Tjeckien som särskolebarn, inget leg efterfrågades för tunga grejor som vodka etc. Bakis på skolresa deluxe! Även det rätta takter jaah!

Tjillepitten

Sv: Juletid

Det var därför jag aldrig åkte med på sär-särskoleresa i bögstadiet då det skulle vara stenhård koll på att ingen drack. Speciellt jag... *fnys!*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Bussföraren skrev:

I Tjeckien som särskolebarn, inget leg efterfrågades för tunga grejor som vodka etc. Bakis på skolresa deluxe! Även det rätta takter jaah!

Lät ju pra dä!

Antar att det var på den tiden då saker och ting fortfarande var pilligt i hufvudstaden?
När jag besökte Prag för några månader sedan så fanns det istället en jävla massa butiker som sålde allt möjligt för riktiga rövpriser. Gick t.ex. in i en kiosk som sköttes av en tjing-tjongare för att köpa en liter vatten, ej kolsyrat eller liknande. 100 tjeckiska dollaroonies ville han ha för det (47 spänn). Aldrig i helvete. Traskade istället vidare tills jag hittade en annan kiosk, klev in... Och tro faan att även denna kiosk sköttes av en tjing-tjongare, och han ville ha 99 tjeckiska dollaroonies för en liter vatten! Aivan/facepalm

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Vietnamesiska maffian, Mortis. Var där 2017 och det var samma sak. Höll fan på att bli "whack'd" av den gamla snedögda kärringen då jag började filma vodkahyllan i hennes lilla skitbutik med sådana rövarpriser. Vi hittade sen en Tesco där vi sna... handlade istället.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Jaaah det var mitten av 90-talet och drickan var billig som fan. Kuka Cola var dyrare än birabärsor exempelvis.

Tjillepitten

Sv: Juletid

Bleppe skrev:

Vietnamesiska maffian, Mortis. Var där 2017 och det var samma sak. Höll fan på att bli "whack'd" av den gamla snedögda kärringen då jag började filma vodkahyllan i hennes lilla skitbutik med sådana rövarpriser. Vi hittade sen en Tesco där vi sna... handlade istället.

Fyfan, det kändes ibland som att hela staden enbart levde på att försöka blåsa turister på stålars. Allt utanför hufvudstaden ska tydligen vara mycket pilligare.

Bussföraren skrev:

Jaaah det var mitten av 90-talet och drickan var billig som fan. Kuka Cola var dyrare än birabärsor exempelvis.

Vilken dröm! Rätta takter!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Juletid

Mortimer Mus skrev:

Fyfan, det kändes ibland som att hela staden enbart levde på att försöka blåsa turister på stålars.

Här är en pra (k)anal som tar upp allt lurt i den staden:

'Honest Guide'

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Juletid

Yes, såg flera rullar där innan jag åkte.

Skaparen av Mortiscism.