Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 191 192 193 194 195 196 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?
Hemmapulade smörbredda drågkakor med stekta ölandsklägg som kryddades med vitrövssalt och Vegeta, tunna fina skivor med stekt gulinglök, samt långa bitar stekt farlig körv (80% mystery-tjött). Sköljdes ner med Mollbögs lut på dagens värksamhet. Mumsfillibarbapappa!
Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?
Tjick-ling mä lis!
Hemmapulade smörbredda drågkakor med stekta ölandsklägg som kryddades med vitrövssalt och Vegeta, tunna fina skivor med stekt gulinglök, samt långa bitar stekt farlig körv (80% mystery-tjött). Sköljdes ner med Mollbögs lut på dagens värksamhet. Mumsfillibarbapappa!
Så DB!
Bleppe skrev:Bög appétit då! Vad blefv det? Fisk, fågel eller mittemellan?
Mortimer Mus skrev:Tjick-ling mä lis!
Gött!Bleppe skrev:Hemmapulade smörbredda drågkakor med stekta ölandsklägg som kryddades med vitrövssalt och Vegeta, tunna fina skivor med stekt gulinglök, samt långa bitar stekt farlig körv (80% mystery-tjött). Sköljdes ner med Mollbögs lut på dagens värksamhet. Mumsfillibarbapappa!
Så DB!
Jaah! Kände mig väldischt knegisch.
Under gårdagen blevf det Janssons Fistelse och en långhylsa! 
...Denna afton blev en nedgradering, d.v.s. rester av gårdagens Janssons Fistelse och fiskebyporter. 
Äsch då. Allt som allt så var det ju allt bra DB!
Gyrostallrik med ztarka zåzen och bea.
Flaffa!
Finns det något hak som har bra "giros"?
Såg ToF ut att döma af menyn!
Mmhm. Och deras bea kan man fan dricka rent. 
Ack, att jag besökte McDullah's istället för denna inrättning när jag var i området!
Rå lax-å-räkfetta både onsdag och torsdag. Idag får det nog banne mig bli stekt oxpitt mä rövbetor, stekt klägg, kukpris och snyltlök.
Låter DB!
Här blevf det hambögare, pommes shits å kuka från MaXXX.
Mycket DB jah! Vilken är herrns favvobögare där? Men va gött dä lät Mortis. Var länge sädan jag bebögde MaXXX. Har ju fått ytterligare ett sådant hak i Käälmah. >>
Pervsonligen föredrar jag ett enkelt ”Fistomål” och någon kladdig spermadipp till pommen. Just nu skulle en lyxrunkshake sitta fint. Är ju bajsvarmt idag och i byhålan är det fitt-marknad. De flesta butiker har ”stånd” här i centrum förutom… Glasis! HAIWAN! Men jag ska försöka hitta någon go viltkörv att snatta! Annars är det samma skit som vilken padelmarknad som helst. Indier som luktar svett och curry som kränger kläder.
Mycket DB jah! Vilken är herrns favvobögare där? Men va gött dä lät Mortis. Var länge sädan jag bebögde MaXXX. Har ju fått ytterligare ett sådant hak i Käälmah. >>
Pervsonligen föredrar jag ett enkelt ”Fistomål” och någon kladdig spermadipp till pommen. Just nu skulle en lyxrunkshake sitta fint. Är ju bajsvarmt idag och i byhålan är det fitt-marknad. De flesta butiker har ”stånd” här i centrum förutom… Glasis! HAIWAN! Men jag ska försöka hitta någon go viltkörv att snatta! Annars är det samma skit som vilken padelmarknad som helst. Indier som luktar svett och curry som kränger kläder.
Här bru(n)kar det också bli ett Fistomål eller någon tjicklinghomoburgare. Minns dock Hot Chipotle som "kom" och sädan försvann cirka 2009 och som inte har återlanserats sedan dess. Den var jävligt god. Detsamma med (T)Jack n pipper-burgaren.
Hihih, marknaden jaah! Röviga kläder och godis"stånd".
Aaaha! Då vet jag vad jag skall sn... beställa på måntag. 
Aaaha! Då vet jag vad jag skall sn... beställa på måntag.
Bajsy tjikken kanske? Tror att den riskerar att försvinna eftersom att det är en återlansering.
Här har det knaprats mystery meat-paj och lika mystisk sås, hela spektaklet sköljdes ned med långhylsor.
Långhylsorna fortsätter att dräpas för tillfället, men min antika seglargubbpungsrom börjar äfven se väldigt förförisk ut.
Såg gott ut x 2. Här blefv det Pad Krapaow från tajbilen och som blefv extra spajsi då hon frågade om jag ville ha lite hetta, och dä ville jag jö. Sköljdes ner med en Fjanta bapelsin. *burp*
Uppdatering: Fyra timmar senare blefv det ett intressant BS-resultat i form av en 75/25 nr. 6 & 7 som fyllde mina Abu vadarbyxor till bristningsgränsen.
Såg gott ut x 2. Här blefv det Pad Krapaow från tajbilen och som blefv extra spajsi då hon frågade om jag ville ha lite hetta, och dä ville jag jö. Sköljdes ner med en Fjanta bapelsin. *burp*
Tänk om du hörde fel och hon egentligen frågade om du "ville ha lite fetta?" 
Uppdatering: Fyra timmar senare blefv det ett intressant BS-resultat i form av en 75/25 nr. 6 & 7 som fyllde mina Abu vadarbyxor till bristningsgränsen.
Rätta takter!
Här har det vankats taco-mystery meat-paj mä nachosspermaflarn som sköljdes ned med långhylsor. *BÖÖRP! HICK!* En kuka mä rom på detta!
...Min antika seglargubbpungsrom börjar bli tom.
Den ska dock få tjänstgöra som världens mest ToF ljus-ståkuk när den har tagit slut!
Tänk om du hörde fel och hon egentligen frågade om du "ville ha lite fetta?"

Något från det gula köket. Ti-hi!
Tajjarbilen eller slushki? 
Här blir det nog att svarva ihop några bögburgare och tjicken homonuggets från frysen.
Sidor Föregående 1 … 191 192 193 194 195 196 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden