Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Mums! Ser ju bajsgött ut dä dära!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 189 190 191 192 193 … 196 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mums! Ser ju bajsgött ut dä dära!
Kukade ett större antal porrtatisar som jag smällde i mig ihop mä smör och salt. Efter denna plågsamma fyllesjuka blevf jag som en gravid frammis och fick såna crawings efter just porrtatis, rövsmör och sälta...
Det ÄR ju så gott! Saaatana att du skall få negativ vibe av detta, mitt lilla håmo där!
Nu blir det röv-tacos med mystery meat och stark sås... Och långhylsor!
Slushki, 14 bitar, lax & rullar.
"Tjing-tjong styrstång! Fem öl!"
Tjing-tjong jah. Fem öl skulle suttit fint nu. Eller femton... Sen har man KV/NV nu...
*suck*
Så går dä när man inte har någe lebensraum på en freitag! *Sympati-simhallhälsning med drulen i väders.*
Bara flytande föda idag än så länge...
Här blev det bögkorv med spermamos från Bög-Leons som har flyttat.
Måste testa det haket!
Här blefv det Massabögman Knurry från tajbilen. Sköljdes ner med en Fjanta bapelsin. *burp*
Dä måste du! Nu har man ju nästan krypavstånd dit.
Eftersom att det är röd vaniljodag imorgon så fitt det bli pissa och långhylsor här. 
Trefvligt! Själv har jag KV/NV idag och imörra. Då får jag visst flera sådana därninga fåniga monopolpängah med döingar på tydligen.
Mystery meat-burgare i bröd med tillbehör såsom flensost, rövsallad, spermasås, bögpommes och långhylsor.
Trefvligt! Själv har jag KV/NV idag och imörra. Då får jag visst flera sådana därninga fåniga monopolpängah med döingar på tydligen.
Mmm, är det sådana som man kan byta mot seglardricka? Man kanske borde skicka in en ansökan för å få några.
Bör man skicka med några bilder på sig själv?
Dä ä sådana jah. Ja det tycker jag du ska göra. Bilder är ett stort plus för att bli godkänd. Speciellt om dom är tagna i en murrig gillestuga med en Polaroidkamera.
Sådär ja, det här borde imponera på dom!

EXCELLENTEEE! HÅMOOO! SÅ SKA DÄ SE UUUT, JAVIIIIISST! *flaffa*
Du "kommer" garanterat att bli godkänd på 0,7 sekunder mitt gode håmo.
Hurraaa! Hoppas bara att mina tillgångar inte är för mycket för att man kan få några monpolpängah.
Hmmm... Ja det är ju det. *ahem* Skriv över dom på mig vettja och lura di jevvlarna. 
Bra idé, skickar mina fem kottar och sju kapsyler till dig med posten.
Har ärvt några gula tegelstenar i metall med inskriptioner på som du kan få också. Eller är det bara att slänga allt? Det står typ "Junaited Stäjts golden shower-reserve bänk Fart Knox 99.999 karate 400 troy ounces" på alla 700 stycken(?). Trodde från början till min förtjusning att det var gyllene ost från Flen som jag hade ärvt, men nej. Tunga som kossor, doftfria och helt meningslösa tingestar.
Ööööuuhuhm... Jooo, men dom kan jag ta också.
*vissel vissel*
Sidor Föregående 1 … 189 190 191 192 193 … 196 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden