Sv: Dagens Ord: Adelsstånd
Beskrivning: När fjolliga aristokrater får stånd utav saker som till exempel spermatiserade tweedkavajer med förhud påsydd på armbågarna, och gärna av halvperviga märken som Hugo Bajs, Spermani och Bögberry bland annat.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Adelsstånd
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När fjolliga aristokrater får stånd utav saker som till exempel spermatiserade tweedkavajer med förhud påsydd på armbågarna, och gärna av halvperviga märken som Hugo Bajs, Spermani och Bögberry bland annat.
MMH-MMMH! Nu fick jag lust att trippa runt i mina eleganta Björn Bög-skor! 
Mhm... Squirtar ner mig med lite Hugo Bajs...
Tänk om en finge arbeta som Gaylord Styyfvens II's personliga gimp/toyboy/pony-boy/twink... 
Jag ska ju iväg till Englandet om ett par månader. Om man kanske skulle ha sitt CV, PB och vb redo och översatt till elegant homoengelska tills dess?
Mmm... England! *Häller upp en kopp Earl Gay-te.
*Beställer in en fist & chips.*
Jaaah! "Hålet i väggen"... Drömmer mig bort och nostalgirunkar till minnena av Himpa...
Vi får frakta dit någon billig friggebod så gubbarna kan ha ett "gloryhole-skjul 2.0", uppgraderat med kodlås. Därav måste man kunna den hemliga homokoden och visa sig värdig först om man vill komma in och busa, men hålet i väggen är alltså fritt fram för alla att sticka in någonting i. 
Vi kanske borde kontakta bögen Bert Karlsson? Han säljer ju såna Knullebo-vagnar som vore ypperliga för ända-målet ti-hi!
Herre jisses, med ett antal sådana vagnar så kan man ju öppna en bordell! 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Adelsstånd