Sv: Här postar vi allt möjligt
Kolla inställningar för språk!
(...Nu kan jag inte en flugskit om kodning och är böghetero på seglardricka, men jaa kanske.)
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 145 146 147 148 149 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kolla inställningar för språk!
(...Nu kan jag inte en flugskit om kodning och är böghetero på seglardricka, men jaa kanske.)
Någon som vet om det blir ny grillfest hos Alkoholistvrak 2020?
Någon som vet om det blir ny grillfest hos Alkoholistvrak 2020?
Det blir det direkt när han kommer hem från Nämndemansgården.

Nu är det allt bra spännande! Tre aktiva fittkrampare som ligger på delad niondeplats i FHoF! 

Herrejösses....
KiltKent skrev:Någon som vet om det blir ny grillfest hos Alkoholistvrak 2020?
Det blir det direkt när han kommer hem från Nämndemansgården.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kalla in mig på djungeltrumman när det blir tack.
Minsann! Inser nu hur svårt det har blivit att nå "Ett rop på hjälp".
När jag nådde dit hade jag 73 ord, vilket räckte för att slå ut Alkoholistvraks tidigare femteplats (Dverj låg då lite efter.). Efter 80 ord till råkade jag även komma ikapp Rabiesgrävling, som nu har femteplatsen. Man måste alltså komma upp i över 152 ord för att hamna i topp 5 nu! (Jisses!) 
(Harkel och Rabiesgrävling har förresten "försvunnit" efter ropet på hjälp, då de inte gjort några inlägg på över fem år. De hamnade väl på PIVA och är förmodligen omskolade till vanliga trista heteron nu, ack sicket öde!)
Minsann! Inser nu hur svårt det har blivit att nå "Ett rop på hjälp".
![]()
När jag nådde dit hade jag 73 ord, vilket räckte för att slå ut Alkoholistvraks tidigare femteplats (Dverj låg då lite efter.). Efter 80 ord till råkade jag även komma ikapp Rabiesgrävling, som nu har femteplatsen. Man måste alltså komma upp i över 152 ord för att hamna i topp 5 nu! (Jisses!)(Harkel och Rabiesgrävling har förresten "försvunnit" efter ropet på hjälp, då de inte gjort några inlägg på över fem år. De hamnade väl på PIVA och är förmodligen omskolade till vanliga trista heteron nu, ack sicket öde!)
Mmm lite som den där mystiska Bermödistriangeln... Ni vet den där man försvinner i när mödisen spricker.
Detta blir inlägg 64.101 på Fittkramp totalt, och för mig Bleppe blir det mitt 33.357:e inlägg. Intressant...
Detta blir inlägg 64.101 på Fittkramp totalt, och för mig Bleppe blir det mitt 33.357:e inlägg. Intressant...
Du är ett levande bevis på att man kan fly undan "Ett rop på hjälp". Kommer undan tvångsintagningarna lika enkelt som att svepa en seglardricka. 
Jaah! Ska även knåpa ihop fyra ord i afton så jag får 200... eeh... ord. 
Äntligen har jag fler godkända ord än IQ!!!!!ska firas med nånting. Vet ej vad bara,någon som har något förslag utöver seglardricka?
Äntligen har jag fler godkända ord än IQ!!!!!ska firas med nånting. Vet ej vad bara,någon som har något förslag utöver seglardricka?
Grattis!!!
Fencyklidin & Marinella blandat 50/50 i ett blekt 36cl's Duralexglas och senaste numret av Pellefant!
Fasiken också! Glömde att snat... eeuhm... "köpa" en tomtebögluva idag när jag förärade olika näringsidkare här på Kvarnholmen med ett besök eller tre. Ahja... Gör det i morgon istället. Nu blir det till att kolla Åsa-Fiste, dricka julmusta och pynta vb:n istället.
Glo Åsa-Fiste, dricka julmusta och pynta vb:n sa du?
Hmm... Okay, men ta det lugnt och undvik seglardricka, SHÖMK och snurrepiller bara så att det inte utvecklas till ett fredagsmys. ...För du minns väl straffet om man fredagsmyser andra dagar än fredag/lördag? 
J-j-j-jjaaaa... Det s-s-ska jag inte göra! Hua! 
Jag måste få hjälp att veta... Ehhmhhm. *harkel* Jag har en kompis kompis som påstår att huden på munnens läppar är den samma som huden kring anus! Stämmer detta????
Jag måste få hjälp att veta... Ehhmhhm. *harkel* Jag har en kompis kompis som påstår att huden på munnens läppar är den samma som huden kring anus! Stämmer detta????
Det har jag gett svar på här, i tråden "Mortimers kropp & snopp"!
Vad önskar ni er i julklapp?
Själv hoppas jag att tomten kommer med ett ny överdrag till spermobil-dynan i brunt ylle, samt hela första säsongen av "Moserville" på VHS och en flaska årgångs-154. 
Jag önskar mig fittraketer, Kalmar-SHÖMK, presentkort på någon korvkiosk och en fallosformad kasperdocka (som enligt ryktet sägs vara syster Märtas enda fobi, och jag vill gärna ta reda på om det är sant)! 
OSTFRALLA BENGTSSON! 
Vart har du gjort av din tomteluva jag sa åt dig att inte ta av?!?!?
Jaja detta eviga gnat, *gör en ful grimas med tungan när syster Märta vänt sig om*
NEJ, OSTIS!!! Att du bara vågar!
Tänk om någon i dessa mobilkääämra-tider nu "råkade" dokumentera detta och e-postar det klippet till syster Märta?!?!? Då blir det säkerligen rosa kramtröja med extra klipulver i grenen, långbad i kallt eftermiddags-kiss, sjudubbel vuxenblöja med vanilj-heteromotiv på och elektrifierat tennisracket på ollonet!
Ja jisses, det här kan inte sluta väl!
Ostis, du får bli inneboende i rum 316 tills vidare om du vill/vågar.
(...Syster Märtas vrede eller rum 316?)
På tal om 316...
Sidor Föregående 1 … 145 146 147 148 149 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt