10,501

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jahapp. Nu har ni väl fredagsmüs för fullt medans Bleppis är ute på vischan och småfryser om snoppen?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Ååh, nu ja pörja pli fögbull jaah!

Skaparen av Mortiscism.

10,503

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Meh! Åååh! *gnyyyyyl*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Du får väl värma snoppisen ute på vischan?

Skaparen av Mortiscism.

10,505

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah! Tar och kissar ner mig lite extra. *fsssssssch* Aaaah!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

10,506

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Pålsk Håmovådka och Fjanta Fittron här nu. Rähähä!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Rätta takter.
Här är det långhylsor på löpande band och "några enstaka" Maiden-rom mä sodastream plepsi MaXXX cherry som gäller.

Skaparen av Mortiscism.

10,508

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bra där håmo! Skål! Maiden som ÄR så pra! Såg dom på Sonisphere i Ståkkålm 2010 för första gången.

NU RONKROCKAR VIIII!!! https://youtu.be/Ij99dud8-0A?si=5nmAdY2b48dYRyzM

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jaah! 2006 var första gången för mig, också i Ståkkålm! Minns att jag hade sittplatz bredvid någon halvalkad flintis. Någonstans har jag en gammal k300i liggandes där han hörs tjoa högre än självaste Bruce i några gryniga filmer, hihi!

Sonisphere 2010 förresten, rähähäh! Du blev väl inte blöt då? Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

10,510

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

2006 också i Stockholm kan ju inte stämma kontra några inlägg bakåt...

Men kuk att du ronkade loss där med Mäjden, håmo!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mennah att ja också såg dom i Ståkkålm! ...Fast 4 år tidigare.

*Nu börjar det snurra i Mortis huvud och pung.*

Minns äfven att McBrain slängde ut något sönderknullat trumskinn som en frisbee, som landade ovanpå någon upphöjd vägg/av"sats" mellan ståplatzerna och botten av läktaren. På nolltid så hade ett dussin hårdrunkare hoppat upp där och bildat en müsig böghög ovanpå nämnda trumskinn! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

10,512

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Hmmm... Vad var det för snurrigt inlägg från mig här ovan? Alkohol är pra... Aivan/rolleyes

Men det lät festligt höddödö. Ja jag/vi blev CP-blöt(a) och mongo-lerig(a). Den FT:n vi tog tillbaka från Frescati till dåvarande F1-Hotell i Hägerpungsten fick nog också genomgå en Bjögga-sanering liksom hotellet då dessa blev duktigt lerifierade utav en massa rockers som åkte och bodde där. Rähähä!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Rähähäh! Jaah, jag minns den dagen, trots att jag inte var på platz i Fjollträsk.
Var ganska avis på alla runkcumrater som skulle till Sonisphere ända tills den dagen fucktiskt "kom". Då man fitt se bilder och läsa om hur alla hade spenderat hela dagen i pissregnet. Då var det lite skönare att kunna sitta hemma och runka framför några Åsa-Nisserullar!

Skaparen av Mortiscism.

10,514

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Tror du hade det musigare i din varma mysiga gillestuga där och då...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Värk-ligen!
...Å andra sidan har jag aldrig snubblat runt i bajsleran till tonerna av Slayer's "Reign in Blood", vilket låter som en oförglömlig upplevelse.

Skaparen av Mortiscism.

10,516

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Det var det!

Bajs och lera i massor... https://youtu.be/Pvt2q5fJ1mw?si=0x8RRLCBcbxnUk5R

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Müs!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Hörni håmon! Nu på lördag ska vi heila lite extra då det är nachonaldagen MEN ”kom” ihåg att Glasis är stängt då det är fittröd padeldag!!! Bara i Svärje har vi sädant förmynderi med begränsad tillgång på vuxendricka.

Tjillepitten

10,519

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Sim... HALL!!!

Mycket pra och informativt utav pervohåmobroder Bussis där! Jaaah, det är ett jefvla förmynderi det!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jah, då gäller det att b(r)unkra upp! Sim hall!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Hmm, brunkra är bara du som kan Mortis. Jah och kanske några garderobs-fittkrampare som hänger på forumet. Pervsonligen har jag liiite pråbs med doseringen så att säda.

Tjillepitten

10,522

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Det där känner man ju igen... Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mhm… Har sno… införskaffat ett flak Goldenshower samt ett lock Gränges och den nya Jägern med apelsin som samtliga är på kylning efter en fittkvav dag i svartskallejoppets tecken. Blevf en blandad kebabblare/gayrospissa på håmohaket ”Pride” i bonnhålan, RAAAP!

Tjillepitten

10,524

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Låter fint dä Bussis. Nu blefv Bleppis Ännu törstigare bara för det, men är på KV/NV:n nu.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bussföraren skrev:

Mhm… Har sno… införskaffat ett flak Goldenshower samt ett lock Gränges och den nya Jägern med apelsin som samtliga är på kylning efter en fittkvav dag i svartskallejoppets tecken. Blevf en blandad kebabblare/gayrospissa på håmohaket ”Pride” i bonnhålan, RAAAP!

Låter ToF!

Ja, mer fuktig/fittkvav dag får man fan leta efter. Trots att kvicksilvret knappt nått upp till 20 grader så blev det pungsås i VB'n på nolltid av minsta fysiska an"string"ning. En bärsabira "eller kanske två" på detta!

Skaparen av Mortiscism.