Tråd: ÄR BLEPPE DÖD!?

https://www.barometern.se/kalmar/trafik … r-30fe4931

VAR ÄR DU BLEPPE!?

Thumbs up Thumbs down

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Åååh neeej! Aivan/shout Hejjeguuu'... Vad har hänt?!?!?

Puss på pillesnoppen mina små älsklingar! https://www.blepp.se/f/1922.gif

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Äsch, blev förmodligen bara en brun fläck kvar av postbilen.
Mongostyrkan som uppstår hos en fulltankad Bleppe i en fulltankad spermobil är ungefär densamma som hos en Leopard 2a5.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Någon som sett eller hört av Bleppe efter detta? https://xam.nu/f/shocked.gif
Börjar bli riktigt orolig här!

Bajs é najs!

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Dä går nog bra Blepp... Öh, Kopris.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

HÄR ÄÄR JAAAAG! Aivan/biggrin
Vad hände? "Postbil" skrev Mortis. Jag minns ingenting...
Jag mår iaf. bra. *flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Bleppe skrev:

Jag minns ingenting...

Låter som mig igår kväll då, det blev nämligen tallis och bärfis natten lång! Minns ingenting.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Det lät mysigt, pervokamrat Mortimer. Tallis måste testas!

Har jo... *ahum* suttit på PIVA hela helgen och då inte kunnat perva mig här. Försökte dock logga in här på datorn som stod inne på ssk-expeditionen. Slutade abrupt... Aivan/hmm

Berättar mer i morgon då jag införskaffat 154, NG, NGD. Samt fått bilderna från helgen framkallade. Ska även uppdatera pizzerians hemsida... tror jag...

Nu blir'e Moserfilm och kladdkaka resten av kvällen!

Blepplepplepplepplepp...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Jorå! Tallis med kuka-cola e grejer dä!

Mm, låter som en pervig söndagskväll. Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Det var det...

Nu har jag ägnat dagen åt att uppdatera min pizzerias hemsida. (inte uppladdad ännu.. ) Tar gladeligen emot namnförslag på pizzor och dess ingredienser. Behöver just nu 64 stycken. Aivan/rolleyes

Sen ska ju dessa provbakas och provsmakas innan dom hamnar på menyn. Här tummas det inte på kvalitén!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Då vill jag föreslå Spermo Negro:

Noshörningskött, khat, mangold och sand.
Tillagas i ugn på högsta möjliga värme i åtta timmar för en kolsvart look, toppas därefter med en riklig mängd vitlökssås.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Spermo Negro tillagd.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Le Petit Kizobayslowski

Vanliga pizzabotten, ingen tomatsås!
Nutella över hela
Små fickor gröps ur och i dessa hälls gyllengul olivolja (_OBS_ EXTRA VIRGIN _OBS)

Thumbs up Thumbs down

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Le Petit Kizobayslowski också tillagd.

Tack ska ni ha.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Alla "å, ä, ö" är ersatta med "?" när man loggar in på fittkramp.se/snusk0s/. Bajsigt. Någon som kan gå dit och torka upp?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Bra att du avslöjar vår superduperhemliga adress!!!1

Men det är fixat nu.

Thumbs up Thumbs down

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Jisses, är den hemlig? Dä var som fan. Vad får jag för straff? Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Fick du något straff, Mortis?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Nej, har inte fått något utdelat än.

...Men att glömma bort att besöka systembolaget och behöva vara nykter i lördags kanske var tillräckligt illa? Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Ja. Hua! https://xam.nu/f/shocked.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Har du varit på glasbanken idag, Mortis-gubben min?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Bleppe skrev:

Har du varit på glasbanken idag, Mortis-gubben min?

Se "Hur ordnar du fredagsmys?"-tråden. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Mortimer Mus skrev:
Bleppe skrev:

Har du varit på glasbanken idag, Mortis-gubben min?

Se "Hur ordnar du fredagsmys?"-tråden. Aivan/smile

HURRAAAA!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Jag lever och har hälsan! *flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: ÄR BLEPPE DÖD!?

Nu har Bleppe legat däckad någonstans sedan förra året. Ingen som har sett honom?

Har ringt stadens pizzerior, Circle Gay, Rasta Kalmar, Långvikens bastu, PIVA och diverse häkten, men han var inte där. Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.