Tråd: Dagens bs-resultat

HÄR RAPPORTERAR VI DAGLIGEN VÅRAN AVFÖRING ENLIGT BRISTOLSKALAN:

Började i morse med att tömma vb:n på 8335 gram tråkig bs-1. Runt lunch var det betydligt mysigare bs-6 som gällde, men dock i alldeles för liten kvantitet istället. Bara 4020 gram. Aivan/sad Nu i afton så var det betydligt bättre: 10619 gram prima bs-7! Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Sv: Dagens bs-resultat

Här har det bara blivit några små trista bs-3:or under eftermiddagen, de ljudliga knallfisarna var dessutom helt frånvarande.
Patetiskt. Typiskt jävla måndagsresultat. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Hmmm, vet att du kan Sååå mycket bättre än så, pervokamrat Mus. Kämpa! *flaffa*

Tack, vi får hoppas på att tarmkanalen ger ett skojigare resultat imorgon som kompensation.

Skaparen av Mortiscism.

Just nu: En blandning utav 55% bs-5 och 45% bs-6. 5068 gram.

Vill stolt meddela att jag alldeles nyss blev pappa då jag födde 11431 gram blandat bs-resultat.
Det började med en hård kamp för att få ut några rejäla bs-2:or, följt av en mängd bs-3:or, o.s.v. ända tills några bs-6:or kom ut. Processen tog sin lilla tid och rövhålet såg ut som Barringerkratern när det var dags att ropa "FÄÄÄRDIIIG!"

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/shout Hilfe!!! Bra gjort!

Men sen blev det väl lite torka-müs på det? Aivan/blum

Åff tåpik: Och se där! Detta blev mitt trettioniotusende viktiga inlägg i detta eminenta forum.

Grattis!  Trettioniotusen mycket viktiga meddelanden från datormaskinen. Aivan/blum

...To-tork...a? Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Tack!

F'låt. Vi glömmer torka.

Idag: Bs-7, 8743 gram. Bara en bajsning hittills idag. Aivan/sad

Bara en från mig också. Blev bara några blygsamma bs-4, bs-5 samt bs-6 av okänd vikt. Aivan/sad

Idag ekade dock knallfisarna för en gångs skull, men inte så pass att tidningarna kommer skriva någonting angående larm om misstänkt skottlossning. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Huh! Det sistnämnda genererar nog sig självt under aftonen, tyvärr. Själv har jag vb:n full till 2/3 nu. Ska bli spännande att se vad resultatet blir.

17:36, noll resultat än så länge. Det tycks som att all bajsutlösning sker kvällstid eller inte alls nu för tiden. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

6447 gram bs-4. Trist. Inga knallfisar. Trist. Aivan/hmm

Hoppas på ett rejält resultat till söndagen, den så kallade "bakisbajsen" brukar bli något av det extrema laget.

Skaparen av Mortiscism.

Men 6447 gram bs-4 är ju inte så illa. Aivan/smile Ser fram emot din söndagsrapportering. Själv har jag hållit inne det bruna guldet hela dagen. Men det är ju en stund kvar på dygnet. Återkommer i ärendet.

Jaja, hoppas du får en rejäl bajsutlösning i alla fall.

Såg att "bakisbajsen" inte fanns med i ordlistan förresten, men nu är det tillagt! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

JIPPIIIIIII!!! Aivan/biggrin

Här var det tomt idag, men nu blir det svulla och supa inför morgondagens bakisbajs!

Skaparen av Mortiscism.

Heja Mortis! https://xam.nu/f/gapskratt.gif

Äh! Inge' å ha igår...

...Men nyss blev det bakisbajs!
Inledningen blev ett gäng rejäla bs-1:or, stora och solida som basebollträn. Därefter ett antal knallfisar som ni kanske får läsa om i lokalblaskorna imorgon som "Misstänkt automateld avlossades i bostad". Höga smällar och snabb takt alltså. Därefter blev det bs-3, varpå jag avrundade det hela med några bs-6:or och några knallar till. Summan blev cirka 13633 gram och ett rektum tillräckligt stort för att 132 svenska barnfamiljer hade fått plats att bygga ett nytt bostadsområde där.

Skaparen av Mortiscism.

Här är någe spektakulärt som hände under torsdagen:

Efter att ha landat och på något sätt blivit insläppt i Storbritannien blev det en tripp till den mysiga nedsupna lyan med mögeldoft jag skulle bo i. Bottenvåningen bestod av en krog, så det blev dags för käk å alkohol. Det ätbara på menyn visade sig bestå av hemmagjorda pizzor, bland annat fanns något som hette "Svit änd spajsi". Eftersom mitt rum liknade en svit och "spajsi" lät som "bajsi" så blev det ett enkelt val, sköljde dessutom ner detta med mängder av NGD-alternativ.

Jag vaknade svettig mitt i natten av att magen skakade, antog att det var dags för pizzans "bajsi" att göra sitt. Jag visade sig ha rätt. Denna gång var det inte tal om några knallfisar som ekade mellan väggarna, dessa hade ersatts av artillerikanoner som avfyrades i hastig takt så att det skakade. Ut kom kaskader av bs-7:or. Många bs-7:or. När artilleriet började dundra som mest så trodde jag att antipervostyrkan skulle slå in dörren när som helst, men icke. När det hela var över så liknade platsen Nagasaki 9/8 -45, fast brunare. Mängden låter jag vara okänd, men det kändes som att jag precis hade fött en fullbemannad oljerigg och gjort något som folk kommer att skriva om i både pressen och historieböckerna framöver.

Skaparen av Mortiscism.

Mmm... Hemmagjord bajsi-pissa är alltså något du rekommenderar hör jag! Hade Flenzo serverat denna så hade syltan stått kvar garanterat. Finns ju en pervig bögbusshållplats i anslutning samt så stannar ju Sex-2000 där. Vilket Mecka för koprofiler och pervs det hade kunnat vara!

Tjillepitten

Ja, det får bli extra chili på käket i fortsättningen om jag vill vara med om något spännande.
Oh ja, en fet Flenzo-pizza med starkast möjliga tillbehör bakad av den minst hygieniska pizzabögare söder om Fjollträsk! Det hade varit något! Aivan/smile Till skillnad från vaniljostället som idag ligger på samma plats efter att Flenzo revs. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

12.830 gram prima bs-6 just nu! Aivan/smile

Här blev det faktiskt tre omgångar bs-6 idag! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:

Här blev det faktiskt tre omgångar bs-6 idag! Aivan/smile

*PU* (penis upp)

Här har det hittills idag varit en blandning utav dom tråkigare bs-1 och bs-2. Dock i bra volymer om minst 2500 gram vardera, vilket kompenserar lite iaf. Aivan/hmm