1

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Tylösands Yrkesskickliga Fistare

MOP

2

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...och rövhål innan allt urartade...

3

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...började samtliga herrar att kladda...

4

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Klassisk Ergonomisk Spermamjölkarpall

PAK

5

(22,721 svar, postade i Övrigt)

"Har du runkat idag?"
"Näe..."

"...Har du runkat idag då?"
"Jaa!"
Aivan/smile

6

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Centrums Analbökande Individer

HTV

7

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...klövervaselin, majonäs och en burk...

8

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Med Bussis blir det aldrig tråkigt, minsann!

Jag hoppas för (r)övrigt att ni har lekt med era sommarsolstånd som automatiskt uppstod i gosstrosorna idag. Aivan/smile

9

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Nödbloss? Äsch!
Nästan så att man vill åka dit och dela ut några Bryggmästarens Gold(en shower) till alla som är tillräckligt ToF.

10

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...tyckte Edward att alla skulle...

11

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Lustiga Spermadrickande Epa-slan

OSJ

12

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Hitlers Frasiga Arsle

NSO

13

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...man fick klämma och känna...

14

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Mhm! Och mycket seglardricka-grogg drack jag på den tiden i sann fittkramp-anda!

15

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Rätta takter!

...Undrar vad Bussis har för sig just nu? Dricker av sitt förråd Arböga 10 "komma" tvåor?

16

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Glodde igenom gamla bilder, såhär kunde en helt vanlig afton se ut år 2019! Aivan/smile

PunBB bbcode test

17

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...blev grymt imponerade av detta...

18

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Duplos Uppblåsbara Ollonkudde

YKV

19

(6,116 svar, postade i Övrigt)

Jah! Jaaah! Aivan/yahoo
"Akuta magproblem", nä det köper jag inte. Politikern blev självfallet avundsjuk på all konst, fick ett raseriutbrott och skapade därför sitt magnum opus mitt på golvet.

20

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Låter trefvligt.

Här blir det lite av en repris på gårdagen, d.v.s. brunka, supa och äta. Fast till skillnad från igår så svänger jag ihop lite DB-midsommarfyllekäk. Tänkte bara åka och införskaffa lite snus dagen till homoära innan jag kan öppna aftonens första långhylsa.

21

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Brunkarens Eftertraktade Pungsås

GLD

22

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...och viftade med den likt...

23

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Hur firar ni pervs midsommar?

24

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Vilken karl! Vilken kuk!

25

(1,207 svar, postade i Övrigt)

Bleppe skrev:

Annars så smiskar jag dig på stjärten i femtioelva timmar!

*Ähum!* Ååh, nej! Så hemskt det vore! Aivan/rolleyes