…så Bleppe snickrade snabbt ihop…
27 2026-06-12 15:36:18
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
Jah mikket pra krubb! 149 kapsyler för en hambögare och pomme samt dryck är nästan som fittat i dagens padelsamhälle. Även deras mjukglass kan runkomenderas! Tjoklad eller jordgubbsglassen är snopp notch!
28 2026-06-12 15:27:41
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
Mmm det stämmer men den är också go. Färgen ”kommer” från tillvärkningen där man gräver i indiska daddy’s stjärtskåror efter det göttiga rövsmöret.
29 2026-06-12 15:16:21
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
Mhm! Donken hade vi i sikte härom dagen men då det är Svärjes kanske sämsta ”restaurang” Äggskallebyn begåvats med så blevf det istället ett bebög på ”Grillen” på torget i byhålan. Där lät det smaka med en Hawaiiskjorte-rulle. Ananas var inte helt fel ihop med indisk kissgul currysås. Som dryck blevf det en Tracka-dero. Satt som en buttplugg hela rasket!
31 2026-06-12 13:33:18
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
Jah varvat med gubbbögstön och svettig stjärtskåra. Bögbusigt va? Är ju relativt fitt-kvavt så det får bli Borat-dräkten kanske… Mankini!
32 2026-06-12 13:27:51
Sv: Nya tn5oh (35,410 svar, postade i Övrigt)
…Tattar-Lidl hade Bussis lagt runkvantarna…
33 2026-06-12 13:26:39
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
Han skall snart bege sig downis-town och till en adress som av en slump också har nummer 9 ti-hi! Snatterirunda inför helgen du vet. Men resten av eftermiddagen blir det troligtvis till att joppa sig svettig som den bear man är. Birabärsan hinner också bli kall i ”kylen”.
34 2026-06-12 13:05:18
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
SIM HALL! *Turboheilar*
35 2026-06-12 13:02:49
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
Hmm… jo samhället har misslyckats då padelbarnen dricker Fitt-Nocco istället för finkel och Hansa smuggelöl. Jevfla snorvalpar! Dom skulle varit mä på den gamla håmotiden då man söph och bögah som rediga daddybears! HAIWAN!!!
37 2026-06-12 12:20:49
Sv: Dagens Ord: Bedga (2 svar, postade i Dagens Ord)
Något jag ägnade mig åt igår eftermiddag fucktiskt. Linkade hem från ”city” då tarmarna bögspökade. Det var en cumsekvens av att ha tryckt i mig två Explosion ölkorvar ihop med tre långhylsor Knug samt en Long drink som stulits på Glasis.
38 2026-06-12 12:17:41
Sv: Här postar vi allt möjligt (22,732 svar, postade i Övrigt)
”Tillbaka till homotiden” skulle kunna bli en cockbuster till gayfilm. En herre i Småland super sig till olika tidsepoker och rattrunkar i en Delåårian med spermaindränkt klädsel.
40 2026-06-10 21:11:11
Sv: Nya tn5oh (35,410 svar, postade i Övrigt)
…sina egna bögsex-minnen och håmoerfarenheter…
41 2026-06-10 21:09:08
Sv: Hur ordnar du fredagsmys? (10,531 svar, postade i Övrigt)
Jaah vilket öde! Den herren jag ”joppar” åt har tack och lov försmak för Arbögas tunga dryck, 10,2 dvs säda.
42 2026-06-09 13:13:06
Sv: Nya tn5oh (35,410 svar, postade i Övrigt)
…han alldeles varm i läderstringen…
43 2026-06-09 13:06:29
Sv: Hur ordnar du fredagsmys? (10,531 svar, postade i Övrigt)
Jag fitt ta ur den hemliga scattkistan ti-hi! Men vad gött det smakade! Nu är jag på väg genom byn för att anförskaffa mera dryckeshjon då gårdagens DB-jopp slet på Bussis smäckra lekamen.
44 2026-06-09 13:03:58
Sv: Trebokstavskombinationsrally (15,817 svar, postade i Övrigt)
Kuksugande Rysk Diskjockey.
VMT.
45 2026-06-09 13:02:10
Sv: Nya tn5oh (35,410 svar, postade i Övrigt)
…från svunna korvfester och fistorgier…
46 2026-06-09 13:01:09
Sv: Dagens Ord: Sardingardiner (2 svar, postade i Dagens Ord)
Det borde i rimlighetens namn finnas en DB-version av detta fitt-fenomen. Fitta… Usch och fy!
47 2026-06-08 10:19:23
Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips (6,116 svar, postade i Övrigt)
Aftonhoran är oporritiskt socialdemokratiskt så det korta svaret är jah dom är mega-CP. Ännu roligare är att några på Stasi-TV känt sig kränkta av Nazist-Nick ti-hi! Padelspelare…
48 2026-06-05 19:31:02
Sv: Hur ordnar du fredagsmys? (10,531 svar, postade i Övrigt)
Mhm… Har sno… införskaffat ett flak Goldenshower samt ett lock Gränges och den nya Jägern med apelsin som samtliga är på kylning efter en fittkvav dag i svartskallejoppets tecken. Blevf en blandad kebabblare/gayrospissa på håmohaket ”Pride” i bonnhålan, RAAAP!
49 2026-06-05 11:55:03
Sv: Hur ordnar du fredagsmys? (10,531 svar, postade i Övrigt)
Hmm, brunkra är bara du som kan Mortis. Jah och kanske några garderobs-fittkrampare som hänger på forumet. Pervsonligen har jag liiite pråbs med doseringen så att säda.
50 2026-06-05 11:51:40
Sv: Nya tn5oh (35,410 svar, postade i Övrigt)
…nynna på den gamla homoballaden…
