26

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Sluga Hitlers Ejakuleringsheil

OTF

27

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...var att Edward vrålade "STOPP!"...

28

(1,207 svar, postade i Övrigt)

Äsch, bara sjunde? Tvåsiffrigt kan du väl åtminstone nå innan s(t)oluppgången, gubben min? Aivan/smile

29

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Mhm! Och du vet ju sedan tidigare att jag verkligen gillar "Herr Hårdy"! Aivan/wink

30

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Ålande Elektrikers Porrbögfixering

NIO

31

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...att han fick stomipåse inopererad...

32

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Update 2: Riktigt finfin knullfilm, Tom Hårdy gav en ståfjång som vanligt!
Nu blir det långhylsor och BF Vietnam och/eller BF 1942 natten lång.

33

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Yrkesutbildad Underbetald Riksrunkare

SJF

34

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...en twinkig spermakonnässör från Östermalm...

35

(1,207 svar, postade i Övrigt)

Jaah, vet ju att både du och Bussis känner till dessa homotrakter.
Skål!

36

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Jaah! Minns att ett gammalt knull fitt mäj att börja gilla dessa tingestar! Aivan/smile

(...Va? Vilket kön knullet hade? Ehm, ööh, eeh... Aivan/hmm )

37

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Update: En redig rulle må jag säda än så länge! Nästan så att man kan känna doften av pungsvett och testosteron.
Ten out of ten, would runk again!

Nu blir det rom och Kuka-Cola! https://youtu.be/v6zAG9D20IM?t=3

38

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Standardpissa från standardhaket och långhylsor.
...Och så ska vi se om den här bögporren med Tom Hårdy är något att ha, omslaget ser ju lovande ut!

39

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...utbröt ett våldsamt slagsmål mellan...

40

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Bajsbombad Graciös WC-stol

ETH

41

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Mmmh, fyllekäk! Aivan/smile

42

(1,207 svar, postade i Övrigt)

Rääättööh!!!

Hähä, oj då. Märkte nu att min bild är ända ifrån 2009. Aivan/blush
Men stämmer pra, idag så har Bröderna Bög ett hak där istället! Subgay fanns tydligen där mellan 2016 - 2020.

https://www.google.com/maps/place/Bagar … FQAw%3D%3D

43

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Bleppe skrev:

Fy faan! Var ju fler än jag som bebögde glasis idag kan jag säda. Men volk brunkar flytta på sig när jag kommer åkandes utav någon konstig anledning, så det "gick" ju bra. Men vad köper volk egentligen? Ekologisk öl och bibbar med rosé i drivor! Man skäms ta mig tusan!

Vilka jävla vaniljon. Haiwan! Aivan/sad

Bleppe skrev:

Och nu drar vi igång speleverket igen då håmos...

Rätta takter! Homovodka och "nötter".

44

(1,207 svar, postade i Övrigt)

Var fan är jag?

PunBB bbcode test

45

(15,799 svar, postade i Övrigt)

Oaktsamma Analryttares Ejakuleringar

MTO

46

(4 svar, postade i Dagens Ord)

*Tittar nyfiket på, dricker bärsa, runkar.*

47

(35,388 svar, postade i Övrigt)

...var en eftertraktad delikatess bland...

48

(4,867 svar, postade i Övrigt)

Bleppe skrev:

Så gott att jag fick lite utlösning på bänken. https://www.blepp.se/f/wanker.gif

Efterrätt! Aivan/smile

49

(22,721 svar, postade i Övrigt)

Tjoho!
Åh, och förarens tankegångar när denne måste ta emot di kladdiga slantarna! Hähähäh!
"Nå, tålamod... Det här kneget kan ju inte vara värre än det förra som jag hade hos Bjögga. Huga."

50

(3,441 svar, postade i Övrigt)

https://youtu.be/dlNn-plGPvs