Sluga Hitlers Ejakuleringsheil
OTF
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Inlägg av Mortimer Mus
Sluga Hitlers Ejakuleringsheil
OTF
...var att Edward vrålade "STOPP!"...
Äsch, bara sjunde? Tvåsiffrigt kan du väl åtminstone nå innan s(t)oluppgången, gubben min? 
Mhm! Och du vet ju sedan tidigare att jag verkligen gillar "Herr Hårdy"! 
Ålande Elektrikers Porrbögfixering
NIO
...att han fick stomipåse inopererad...
Update 2: Riktigt finfin knullfilm, Tom Hårdy gav en ståfjång som vanligt!
Nu blir det långhylsor och BF Vietnam och/eller BF 1942 natten lång.
Yrkesutbildad Underbetald Riksrunkare
SJF
...en twinkig spermakonnässör från Östermalm...
Jaah, vet ju att både du och Bussis känner till dessa homotrakter.
Skål!
Jaah! Minns att ett gammalt knull fitt mäj att börja gilla dessa tingestar! 
(...Va? Vilket kön knullet hade? Ehm, ööh, eeh...
)
Update: En redig rulle må jag säda än så länge! Nästan så att man kan känna doften av pungsvett och testosteron.
Ten out of ten, would runk again!
Nu blir det rom och Kuka-Cola! https://youtu.be/v6zAG9D20IM?t=3
Standardpissa från standardhaket och långhylsor.
...Och så ska vi se om den här bögporren med Tom Hårdy är något att ha, omslaget ser ju lovande ut!
...utbröt ett våldsamt slagsmål mellan...
Bajsbombad Graciös WC-stol
ETH
Mmmh, fyllekäk! 
Rääättööh!!!
Hähä, oj då. Märkte nu att min bild är ända ifrån 2009. 
Men stämmer pra, idag så har Bröderna Bög ett hak där istället! Subgay fanns tydligen där mellan 2016 - 2020.
Fy faan! Var ju fler än jag som bebögde glasis idag kan jag säda. Men volk brunkar flytta på sig när jag kommer åkandes utav någon konstig anledning, så det "gick" ju bra. Men vad köper volk egentligen? Ekologisk öl och bibbar med rosé i drivor! Man skäms ta mig tusan!
Vilka jävla vaniljon. Haiwan! 
Och nu drar vi igång speleverket igen då håmos...
Rätta takter! Homovodka och "nötter".
Oaktsamma Analryttares Ejakuleringar
MTO
*Tittar nyfiket på, dricker bärsa, runkar.*
...var en eftertraktad delikatess bland...
Så gott att jag fick lite utlösning på bänken.
Efterrätt! 
Tjoho!
Åh, och förarens tankegångar när denne måste ta emot di kladdiga slantarna! Hähähäh!
"Nå, tålamod... Det här kneget kan ju inte vara värre än det förra som jag hade hos Bjögga. Huga."
Fittkramp's forum » Inlägg av Mortimer Mus