Tråd: Dagens Ord: Attack-Mongo

Beskrivning: Ett mongo som lever på norra Ölands alvar, där det livnär sig av att jaga får, kor, harar och även ibland människor.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Attack-Mongo

Jag får mailet. Jag ser ordet. Jag tänker att det måste vara Bleppe. Jag ser att det är Bleppe. Jag ramlar av stolen. Får stånd. Svimmar av. Tack Bleppe

Det vita kisset kommer stötvis säger pappa.

3 Senaste redigerad av Rabiesgrävling (2008-10-11 00:56:27)

dverj skrev:

Jag får mailet. Jag ser ordet. Jag tänker att det måste vara Bleppe. Jag ser att det är Bleppe. Jag ramlar av stolen. Får stånd. Svimmar av. Tack Bleppe

Det verkar som att Bleppe är lite svårraggad. Om du bjuder honom på JAG-trekant så kanske han besvarar din kärlek.

Thumbs up Thumbs down

Är utan internet sedan några veckor p.g.a. flytt. Men jag bangar Inte på en JAG-trekant. *smeker pungen*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Fan vad flott. Vill du välja vilka JAGare som skall vara med eller skall jag servera ett smörgåsbord?

dverj skrev:

Fan vad flott. Vill du välja vilka JAGare som skall vara med eller skall jag servera ett smörgåsbord?

Jag föredrar ett smörgåsbord, dverj. Bara Blyge Kenta är med så. *hnng* Men inget bögeri bara, eftersom jag är lesbisk och bara tycker om tjejer. Och ibland skäggiga farbröder som låtsas vara tjejer.

antar att alla redan onanerat till http://www.exet.nu/html/bildarkiv/mongosex.shtml ?

Thumbs up Thumbs down

CP-knull. Vad trevligt. Kan man bli personlig assistent? Eller kan man få stå utanför och titta in och kanske onanera sig trasig?

dverj: Du får hemskt gärna stå utanför och onanera tills kuken faller av! Mmmm...