Tråd: Dagens Ord: Fittfint

Beskrivning: När en brud ger dig förhoppningar om mer. Hon älskar uppmärksamheten och drinkarna du ger henne, och älskar att testa sin förmåga att charma dig. Slutar med att hon tackar får drinkarna och förklarar att hon inte vill ligga. Alltså en fittfint.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Fittfint

Jag brukar bara bli stjärtfintad.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Det kan ju också vara fittfint dvs nånting väldigt fint som när jag bonar golvet så att det riktigt glänser och blänker.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Det kan ju också vara fittfint dvs nånting väldigt fint som när jag bonar golvet så att det riktigt glänser och blänker.

Precis! Vad brukar du använda för att det ska bli blankt å fint på parketten då?

Ibland rinner det till  ur fittan på Syster märta när hon står bredbent under ronden. Jag brukar bli kommenderad av den svarta batongen skura salen då och det blir så fint och blankt.  Det funkar bra med en 50/50 blandning av lagrat kiss och varm sperma.

Thumbs up Thumbs down

6 Senaste redigerad av Bleppe (2011-12-06 17:00:29)

Tack. Ska testa det nästa gång jag städar. 2017 kanske... Men det kommer ju aldrig bli lika blankt som med Märtas fittsaft. Aivan/sad

Annars brukar folk häromkring säga: "Blank som en kalvfetta!" när dom tvättat permobilen sin.

Hos oss säger dom blank som en hundballe i månsken när dom piffat till dem madrasserade cellen.

Thumbs up Thumbs down