Tråd: Dagens Ord: Kompensationsstrula

Beskrivning: När man efter att strulat med en riktigt knackig brud, i tron om att hon såg okej ut, ger sig ut på jakt efter nytt hängmörat kött för att kompensera.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Kompensationsstrula

En flaska Vind-i-seglet och triangelmärkta snurrpiller brukar även lösa detta s.k. problem. Själv har jag ju som sagt det enda kravet att en sexuell partner skall andas... (om det inte krisar...)

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Kompensationsstrula

(nostalgisk nu)  Man kan alltid disskutera Proletariatets diktarur och Lenins manifest över en flaska Vino Tinto med det fagra fyndet på krogen så löser det sig alltid.  Nu ska allt var så jämlikt, trodde det mest var anorektiska tonårstjejer som skar sig.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Kompensationsstrula

Kan tänka mig dig i ungdomens år, Ostis, då ni satt 20 pers i en etta och drack hemmagjort maskrosvin ur näverkåsor, iförda stora ulliga tröjor och koftor, lätt sexuellt upphetsade av affischen på hammaren och skäran.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Kompensationsstrula

Kamrat Blepp! Nu blev jag lite tårögd. och nostalgisk. Minns när vi satt där i ring på 70talet och högläste ut mao. Ju senare på kvällen det blev (och ju fler flaskor som tömdes av proletariatets ädla dryckjom) destor ihärdigare tolkade vi  Maos lila röda så att det nog var okej både med hård fistning i analen och redlösa gruppsexorgier huller om buller.

Oj nu blev det visst kortslutning bzzzzplopp!! i hjärnan.. är ju helylle kristen halelulja numera. kramrat oj vad det snurrar och känns konstigt nu....hm.. Religionen är ett opium för folket!.aj nej vad säger jag.. Frälsningen är nära Kamrat Blepp!

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down