Sv: Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?
Jaah, en typ av simblöja är det nog. Eller kan det vara Nisses håriga pungsäck bara? Ändtarm som hänger ner fillingarna så? Jättekuk? Frågorna är många.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah, en typ av simblöja är det nog. Eller kan det vara Nisses håriga pungsäck bara? Ändtarm som hänger ner fillingarna så? Jättekuk? Frågorna är många.
Vojne vojne...
Nu har du mäjl sötiz.
Åhh fyy fäääen... 
Jag är gifvetvis på din homosida! Har en liknande historia att berätta, vilket jag kan göra någon dag då jag är... eeeh... nykter...
#ryndrunkbajsspermakram
Tackar och bögar min håmovän. #handstjärta
*ronka*
Vad har du råkat ut för nu Bussis?
Stasi kan man säda.
Fittigt. 
Bussis: Får jag dela infon från dig med Mortis via mäjl?
Jah då det är runkt min mysige rattrunkarvän.
Detta är en bra bögan på ditt nya liv som håmo: https://www.youtube.com/watch?v=CIsVGDq8nd8
Naaw så töt! 
Jaah! En kandidat för Lumpen.se dessutom! Plågade mig genom den senaste PDF-en som dom klippte. Han var en fikasugen jävel, kanske det konstigaste jag beskådat på länge.
Lät onekligen så jah...
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Jag är padelvaniljo. Hur blir jag megapervokissåbajsbög?