Sv: Dagens Ord: Kuksugaraura

Japp exakt så, i rövrigt så hade mannen inga problem att rattrunka omkring i familjens röda om än solblekta 245:a.

Tjillepitten

...med "Ölands Djurpark"-klistermärke i bakrutan? Thule takräcken? Ett par trasiga Hella extraljus?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Haha det låter jag vara osagt men du vet verkligen vilken typ af människor Bussis åsyftar! Takräcken fanns nog inte vad jag minns men säkert den där jefla dekalen hahaha! Extraljus hade den inte minns jag. Men den hade tonade rutor, dvs sånt dom själva hade fixat med för att pimpa Vulvon. Naturligtvis hade solfilmen bubblor samt släppt på ett antal ställen.

Tjillepitten

Ååh, tack! Du är ju också en bra människokännare, sötis! *pirrr*

Förmodligen har dom köpt "solfilm" på Bögtema och applicerat direkt på platz, samt kört/vevat rutan lite upp-å-ner medans mattniiiiven från ÖB fått sära till den fina passformen. Ååh fy faaan...

Jaaah garanterat solfilm från Bögtema. Att lämna in Vulvon till något proffs var inte deras homomelodi. Bra bögkarl reder sig själv och vips så ser Vulvon mer "sportig" ut. Frågan är om man inte köpte både niiiven och solfilmen på Bög&B till ett paketpris om 49:95 eller något sånt.

Tjillepitten

Ja, det är frågan... Vad är det för fel på primer på sprayburk liksom?

Yes! Och fräsiga "bajsflames" att klistra på... Ronny och Runke-style och Fååården! Kromade ventilhattar till 15 tummarna, fälgsidor från Lidl. Nu var det en Vulvo 245:a men hade det varit en 240 så kan jag nästan föreställa mig ett fult gosedjur liggandes på patthyllan där bak. Andra saker jag stör mig på är vaniljodekaler eller skyltar med: "Baby onboard" eller "Hund i bögbil". Det har ju genom tiderna funnits andra dekaler i exempelvis Snoppex-katalogen på 80-90-talet. "Vägrensrunkning avgör jag". Urk!

Tjillepitten

Jaaah! Dom dekalerna från Snoppex "kommer" man ju ihåg. Är väl mest vaniljotanter 60+ som har ett gosedjur i bakrutan, samt två filtar fint ihopvikta i baksätet, kanske t.o.m. en kudde eller två. Samma typ som fortfarande har två rödbackar vichyvatten/läsk ståendes i sitt lägenhetsförråd.

Fniss ja du har så rätt så Bleppe. Man skulle ju så hjärna vilja veta af vilken orsak man har filtar med sig? Då det som du säger är gamla slidbärare som har dessa så är det inte för ett litet gräsnyp i Bögskogen exempelvis. På tal om Snoppex så, "kommer" du ihåg de olika maskerna man sålde också? "Kolingen" bl.a ti-hi!

Tjillepitten

Jaaaaah! Dom "kommer" jag ihåg. Dock beställde jag i smyg "Mikki Storrökaren" för att få testa cigg, haha. Det var typ fnöske. Var bättre att sno av dom vuxna i sin omgifning då...

Jaaah och på denna gyllene(dusch)tid så kunde man ju köpa cigg även om man var ett litet cp-barn. Precis så som det skall vara! Mikki Storrunkaren har jag nog missat tyvärr.

Tjillepitten

Jaaaah!

Mikki var typ en liten igelkott tror jag det var, som var gjord av... uuuhu... plast(?) och som hade någon runktion att han "andades" och då kunde röka upp en hel cigarett. Vad meningen med det och denna tingest var är inget jag kan besvara herrn.

Jaaaah! Nu minns jag vilken sexleksak du åsyftar! Kan det vara så att man skulle stoppa in sin penis i Mikkis mun och låta han suga? Men man dolde den funktionen för vaniljobefolkningen eftersom man redan då började bli mera vänster och PK?

Tjillepitten

Precis så jah!