Sv: Dagens Ord: Hickrunka

Både heaven n' hell liksom... Aivan/hmm

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Mest hell då jag inte fick smaka snopp som jag ville. Att varken ha samlag eller "knolla" ville dom inte men bjussade på alkotest. Då vid 05-tiden uppvisade Bussis 1,4 promille vilket borde sagt det mesta om deras operversa ingripande.

Tjillepitten

Vet att en polare var med om ungefär samma sak... Hans far blef uppringd utaf gestapo en sen afton som berättade att hans son satt i "the slammer" och frågade om han kunde "komma" och hämta honom, varpå han sa "ja". Väl på snuthäcken så "kom" ett befäl ledandes hans väldigt packade son och berättade att han hade varit väldigt ful i mun och kallat dom för det ena och det andra, och om han gjorde det en gång till så skulle han inte få åka med far hem, utan då få tillbringa ytterliggare x-timmar där. Varpå min polare sluddrar: "SCHUG MIN FFFFOCKIN' KKKUK, SCHNUTJÄÄÄVEL!!!" (ungefär) - varpå han omedelbart leddes tillbaka till cellen. Legend!

Detta var typ 1992... Vi var unga...

Bussföraren skrev:

Mest hell då jag inte fick smaka snopp som jag ville. Att varken ha samlag eller "knolla" ville dom inte men bjussade på alkotest. Då vid 05-tiden uppvisade Bussis 1,4 promille vilket borde sagt det mesta om deras operversa ingripande.

Rähähä!

Jaaaah! I mitt (psyk)fall hade jag sällskap med mig som skulle se till att jag "kom" hem men då sällskapet äfen dom hade 2-3 promille var det slutsnackat. Där på morgonkvisten när vaniljona skulle släppt mig visste jag att det inte "gick" någon buss hem och jag hade kunnat bli "tagen" 1 gång till för fylla. Därav ville jag vara kvar och helst få stryk/smisk.

Tjillepitten

Jesus Hitler! Default/ai

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Smart tänkt! Men nu på äldre dar har ni väl något hemligt homo-larm i någon app som fixar fram en röd spermatiserad buss på nolltid där man är, eller?

Problemet är att i bonnhålan jag bor i finns inte ens fake-taxi efter 17:00. Då måste man telefonera till Norrpöking och kanske "kommer" det då en Knollare som blåser dig på kottarna osv.

Tjillepitten

Åååhåå! På det viset. Här finns det bara en taxi.

Fake-taxi? Eller Bleppes Spermobilservice?

Tjillepitten

Ingetdera, tyfvärr. Glasrikets Vaniljotaxi. En silfvrig Passat kombi.

Usch, såna har jag kört... Äfen om dom tillverkas i homotyskland måste det vara den sämsta vaniljobil landet producerat. Pervcedes Vitto/Vagino har jag kört och äfven Sopel. Mycket trefliga! Annars har det varit Vulvo.

Tjillepitten

Du kan dina homotjänstebilar du, Bussis!

Jaaaah fist! Lincoln Homocar och äfen FIsTiat har rattats med kladdiga händer. Äfen någon BMW 530 Sperming på prov.

Tjillepitten

Aaaah, mmmmhm! En Böger med B48 äro trefvlig, jaaah!

Men tacka vet jag de polsk-blåa homo Vulkswagions i lumpen... Bakhjulsdrifna som vi salldade runt på den kladdiga kaserngården med om nätterna med gummibatonger och vrålstånd i...

Tjillepitten

Så homodrömskt det låter, ack jaaaah! *flaffa flaffa flaffa*

Vill minnas att du Bleppe under din vapenfria tjänst körde Homoquarna CP-anpassad MC?

Tjillepitten

Det stämmer bra det, jaaaaaah!!! 256cc äkta homokörglädje med inte bara extra skidtill"sats", utan äfven dubbel stödhjulstill"sats" också! Aivan/smile

Kan tänka mig det, har ju en relativt sexuellt aktiv tjänst i Lemvärnet och där man får se CP-åkarna på Homoquarnas dra fram. Har inte sett dom vintertid men har en gaybekant som kört under vintern och i sperma med någon slags medar på sidorna. Det låter pervigt! Idag kör demest runt med skogsporr och annat skit de filmat/runkat till men ger det till överstebögarna i homostabs-tältet.

Tjillepitten

Lemvärnet låter som något för mig det!

Finns platser kvar i mitt homokompani, KSP-skytt dvs KukSPruta m58. Kukvårdare, kurs om 10 veckor och Homospaningssoldat, dvs smygbilder på manliga bastubad.

Tjillepitten

Kukvårdare lät mest intressant.

Jaaah en bra tjänst och extra kottar i kassan man kan köpa Fibban för. Kukspruteskytte och även GRG-skytt kräfer att man är med ToF då sexleksakerna väger 12-15 kilo oladdade.

Tjillepitten

Själv väger jag 168kg.