Sv: Dagens bs-resultat
14 godsvagnar BS-2.
Det blir fullt upp för gubbarna på reningsverket under hela kvällen och natten, extrapersonal får säkert kallas in!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat
Sidor Föregående 1 … 61 62 63
Du måste logga in eller registrera för att svara
14 godsvagnar BS-2.
Det blir fullt upp för gubbarna på reningsverket under hela kvällen och natten, extrapersonal får säkert kallas in!
Uj uj uj! Nu kommer garanterat Bjögga att kallas in.
Antagligen så blir det översvämning borta vid Cummendantvägen 4, varpå allt rinner ut direkt i Bråviken.
...Och då kan inte ens Bjögga lösa problemet! 
*FLÄMT!*. Då blir det garanterat ett extrainsatt Rapport.
Ja, det kan bli lite knepigt för alla containerfartyg som ska ta sig till Pampushamnen, men som istället fastnar i mina BS-tvåor. 
Här vankas det bara långtråkiga vaniljo-BS-resultat nu för tiden. 
Äsch då. Blir bättre snart. Det lovar jag dig kompis! 
Jaah, man får väl äta mer järn igen som för någon vecka sädan. Det resulterade ju i riktigt solida jätteutlösningar! 
Sidor Föregående 1 … 61 62 63
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat