Sv: Dagens bs-resultat

14 godsvagnar BS-2.
Det blir fullt upp för gubbarna på reningsverket under hela kvällen och natten, extrapersonal får säkert kallas in!

Skaparen av Mortiscism.

1,552

Sv: Dagens bs-resultat

Uj uj uj! Nu kommer garanterat Bjögga att kallas in.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens bs-resultat

Antagligen så blir det översvämning borta vid Cummendantvägen 4, varpå allt rinner ut direkt i Bråviken.
...Och då kan inte ens Bjögga lösa problemet! Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

1,554

Sv: Dagens bs-resultat

Default/ai *FLÄMT!*. Då blir det garanterat ett extrainsatt Rapport.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens bs-resultat

Ja, det kan bli lite knepigt för alla containerfartyg som ska ta sig till Pampushamnen, men som istället fastnar i mina BS-tvåor. Aivan/scratch

Skaparen av Mortiscism.

1,556

Sv: Dagens bs-resultat

Rähähä! Det kan dom gott ha di jeffvlarma.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

1,557

Sv: Dagens bs-resultat

En manbag fylld till bredden med rykande BS-5.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens bs-resultat

Här vankas det bara långtråkiga vaniljo-BS-resultat nu för tiden. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

1,559

Sv: Dagens bs-resultat

Äsch då. Blir bättre snart. Det lovar jag dig kompis! Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens bs-resultat

Jaah, man får väl äta mer järn igen som för någon vecka sädan. Det resulterade ju i riktigt solida jätteutlösningar! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

1,561

Sv: Dagens bs-resultat

Mumma!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>