Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra
--- MUUUOOÖÄÄÄÄÄÄH!!!
Älgen får jag åter"komma" med.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
--- MUUUOOÖÄÄÄÄÄÄH!!!
Älgen får jag åter"komma" med.
"Har du runkat älgen Johan?" Bussis "kommer" nog att tvingas joppa på lördag ihop med en Johan som föder upp kor så det lär bli svårt att inte kissa lite i stringen denna dag.
En gammal klassiker från Österbögland (Vikbolandet) som säkert berunkar Bleppe som är en trucker: https://www.youtube.com/watch?v=apu2zf_561c
Jaaah! Sådana har man ju haft att göra med ett antal gånger, och det sjuka är att alla ser ut precis som den här kärringen!
Jaaah och även soy-bögs ser ut så...
Jaaah, men dom är ju söta då.
Mhm och det är ännu roligare att som truckern i klippet bara vara lugn och reta upp slanen ti-hi!
Mmm, jaah! Har mången gång velat stanna (igen) och styckmörda vissa som gjort "sänka farten" eller "du-är-dum-i-huvudet" tecken mot mig. Men jag har nöjt mig med att ge dom en drive-bajs-shooting för annars blir'e så gnälligt på joppet å man ska sitta i någon bunker i Närke där man inte får sööpa...
Fnö!
För två år sädan så hade Bussis kunnat kvala in för ett besök i Kumla-brunkern. Det var högsommar, varmt och jag "kom" åkandes på en grusväg genom ett sommarstugeområde för ZOE-förare. Eftersom det varit varmt en längre tid så dammade det om cp-bussen även fast jag körde i uppscattningsvis 20 km/h. Vid en av stugorna stod en barsk herre och gjorde just ToF-polisens tecken för att sakta ner farten. Det skulle han inte gjort för på väg tillbaka när jag släppt min kund så stannade jag hos herren och frågade vad fan det var för fel på honom. Han började gagga om att ringa polisen eftersom alla mongobussförare kör som svin längst denna väg etc. Jag sade ett par välvalda ord/förtäckta hot innan jag körde iväg. Givetvis hade padelspelaren ringt in och klagat men eftersom samtliga åkdon går att spåra både i realtid och en tid tillbaka fick fittgubben veta att Bussis endast kört mellan 10-13 km/h på den aktuella sträckan. Det var in här btw: https://www.google.com/maps/@58.6456564 … ?entry=ttu
Impregnerande att du inte hoppade på hans huvud i... hmmm...? fyra minuter. Typisk sommarstuge-fittler som skall hållas kort!
Jaaah, vi har ju stasi-systemet "Scatia Fleet" som ser allt vi gör. Hastighet, bälte på/av, m.m. m.m. m.m. Har också påpekat att dom som får ta emot detta gnöl också ska dubbelkolla om det stämmer, och inte ta padelspelarnas parti "bara så där...". Nu har man ny "ledning" (haha) och dom är inte alls lika intresserade utav att bry sig om detta som min förra chef var, då hela värksamheten var lite mer "familjär".
Jo jag ville allt "knolla" honom bra och länge kan jag lova. Jevfla övervakningssamhälle vi har nu för tiden. Nu har jag en typ af ledning som... ehh jaaah liksom heller inte bryr sig nämnvärt om slanens gnällande kan man väl säga. Fördelen med att joppa för juggar kanske man kan säga. Fick dom bestämma så hade dom också velat "knolla" de flesta gnällspikarna som ringer in och klagar.
Jaaaah! Min förra tjif som var två år yngre än mig var dock med och körde själv typ var och varannan dag och kämpade, så han visste ju hur jefvla CP folk är och hur vaniljo det kan vara. Nuvarande sitter mest bakom en skrivbord 7 mil bort och har pissdålig koll och gnäller mest genom sms och e-post, vilket gör att jag förmodligen cummer att styckm.... Njaaa... Där slutar vi...
Bussis förstår, förra DV:n fungerade ungefär på samma vis. 3 gånger blev jag inkallad på vad som närmast kunde liknas vid ett horhusförhör och där satt dom... Två stycken vaniljobröder, den ena så flat och padel som någon kunde bli. Anledningen till att dom alltid var två var just för den jag nämnt nu var ZOE uti fingerspetsarna, hans bror däremot var mera ToF och av honom fick man veta att man levde. "MEN DET FATTAR DU VÄL FÖR FAN ATT DU INTE KAN SITTA I FÖRETAGETS BIL MED TELEFONNUMMER OCH ALLT OCH PEKA FINGER!!!".
Åååhååå! Då får man bara ge igen likadant, men gånger 14.
Fast i detta fall var det som att bajsa på en koprofil. Någon dialog var det inte tal om, det var snarare alltid en monolog alá Farbror Adde som på"gick" i 20-30 minuter. Riktigt jävla tröttsamt men nästan 5 år senare var det färdigkört hos denne gaptrut.
Pra där!
19:30 idag vid CG på Gamla (b)Ö(g)vägen i Norrpöking, en frammis som borstar snö från sin Toyboyota med... en fryspåse på handen.
Rähähhä! Jaa, det är cepigt...
Vad kunde man mer väntat sig av en frammis? Cg har ju spermaborstar att sälja MEN iofs bara till hårdhomos.
Mmmmhm... Trodde alla cepisar fick borstar gratis här i Swerabia... (?!?!)
Det var inte en sån frammis, utan en sån frammis som annars är självständig du vet. Böga förvånande blonderad och troligen en specialutbildad "valfritt hittepåjobb"-style.
Mmmhm. P'sis! Blont hår och ändå tusenfotingar över ögonen och krockskadade läppar kan jag tänka mig också...
Jaah typ så japp! Inte bara de kuksugande läpparna som fått sig en omgång eller två. Inflenser-typ med Onlyfans kan tänkas. Spån till kärring jaaah!
Har en långt gående teori om att vi lever i en Kalle Anka-tidning, det Bussis beskrev är ett av exemplen. Frammisarna börjar ju att se ut som invånarna i Ankeborg:

Jefvvlar vad spot on!
"Kukspanarna" i P1 nästa!
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 15 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra