Sv: Roliga saker ni sett mongos (utvecklingstörda) göra

Tjohej, tjohomo!

Skaparen av Mortiscism.

Kottmannen. (En story från min taxikarriär) En sen höstkväll för väldans massa år sedan fick bussis en beställning från ett natur(ist)reservat. Något udda kan tyckas och jag hade fått ett nummer att ringa på min Nokia 3310. Numret gick till kunden som gav en beskrivning av vart han befann sig i skogen. Jag lokaliserade mannen som valde att halvt ligga i baksätet. Färden skulle gå till Fistevi Sjukhus och tog cirka 20-25 minuter. Efter 10 minuter börjar han berätta om orsaken till att han ville till doktorn. "Jo du förstår jag skulle bajsa i skogen och råkade halka och vips så fick jag in en kotte i stjärten"

Tjillepitten

PET-mannen. Också från taxitiden. Enkelt förklarat en man i morgonrock som kom ut och satte sig även han i baksätet och "råkat" fastna med snoppen i en juiceflaska... Han sa i princip ingenting med skulle också till sjukhuset. Personligen hatar jag när det händer även om det är lite skönt när doktorn börjar dra i snoppen.

Tjillepitten

Räähöähähä! Fan så bra! Aivan/biggrin

Fick du någon dricks?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Ja av PET-mannen, resan gick väl på 160-170kr och han langade fram 200 och klev ut lika tyst som han kom in.

Tjillepitten

Naajs! Själv har jag ring Käälmah Bögtaxi en gång i tiden då dom körde (kör?) bud, och då beställt ett sixpääck 3,5:or från nyss nämnda mack då jag ville supa mera och inte ville fylleköra. Pris för öl: 89kr. Hemkörning: 299kr. Tjohooo(mo)! Gav honom ett stolt leende när han chaffisen ringde mig och sa att han stod utanför vid min dåvarande adress i Bremerlyckan!

Borta-match-pundaren. En iskall kväll i Hascheby skulle Bussis hämta någon man, det tog en jävla tid och Bussis skulle precis till att åka när det tänds i trappuppgången. Ner för trappan kommer en genomsvettig naken man springades med stirrig och påtänd blick och årets vrålstånd. Bussis låser dörrarna, petar i växeln och gasar så vaselinet sprutade, i backspegeln ser jag den nakne mannen som springer efter bilen, efter sig har han en man som är påklädd men beväpnad med vad jag tror är ett skohorn.

Tjillepitten

Bleppe skrev:

Naajs! Själv har jag ring Käälmah Bögtaxi en gång i tiden då dom körde (kör?) bud, och då beställt ett sixpääck 3,5:or från nyss nämnda mack då jag ville supa mera och inte ville fylleköra. Pris för öl: 89kr. Hemkörning: 299kr. Tjohooo(mo)! Gav honom ett stolt leende när han chaffisen ringde mig och sa att han stod utanför vid min dåvarande adress i Bremerlyckan!

Hahaha! Påminner om en röksugen person jag skulle hämtat mitt i natten för han var röksugen. Närmaste nattöppna mack hade kostat T/R närmare 500kr. Jag sålde då 1 paket cigg för 200kr och slapp köra honom.

Tjillepitten

(ang. skohorns-mannen) Aivan/rofl Faan, du är bäst, Bussis! Räähähähä! Fan, kan se det framför mig. Ooooohoooo, hah, fniss... Riiispäckt!

Bussföraren skrev:
Bleppe skrev:

Hahaha! Påminner om en röksugen person jag skulle hämtat mitt i natten för han var röksugen. Närmaste nattöppna mack hade kostat T/R närmare 500kr. Jag sålde då 1 paket cigg för 200kr och slapp köra honom.

Like a boss!

Ja det var goa tider det! En gång i tiden fanns i Norrpöking ett riktigt fyllehak och efter stängning hade Bussis turen att få en beställning på en man vi kan kalla Andersson. När jag kom fram står mycket riktigt Andersson och håller sig i husväggen, brallorna nerdragna som han samtidigt pissar i. "EHHH är det min bil? Jag har beställt, Anderschhon!" Nej jag ska hämta Svensson blev mitt svar och sen åkte jag. Cirka 10 minuter senare åker jag förbi stället igen och då hade hans bil kommit i form av en piketbuss. Hoppas det var Tom of Finland poliser.

Tjillepitten

Aaahhaaa, faan så bra! Ja vem fan vill ha ett kissåbajsspyfyllo i sin feta perviga Mercedes liksom? Dom får åka färdtjänst!

Såna pervs vill man ha i bekvämligheten av sin egna sunkiga kvart. Gärna med gagball osv. Synd att jag inte har numret kvar till Andersson.

Tjillepitten

Precis! Vill ju liksom själv samla in allt det goda! Gagball, kramtröja, sjudubbla rosa vuxenblöjor, tiara, änglavingar, tutu, hitlermustasch, moonboots m.m.

Mmm, moonboots! Vill ha, måste bege mig till loppisen eller secondhand och köpa ett par. Väl ingångna som doftar gorgonzola och bär lite urinstänk!

Tjillepitten

Preciiiis! Dom är perviga, jaao! Har ni några Lindra eller Röda Analkorset där du bor? Där borde du isf. leta.

Jo det finns Piss-myrorna, Eriks Runkhjälpen m.fl. Vill ha ett par till vardags och ett par för latexfester/swinging m.m.

Tjillepitten

Mmmhm... Okeej... Jaa, då är det nog Erik's som gäller för fest och P.M. för vardag.

Tackar för ditt pervade tips! Har även en annan sex-guldgruva i mina kåta tankar... Ligger nära platsen för de dubbla Glasbankerna så gör man två flugor på smällen. https://www.google.se/maps/@58.6651134, … 312!8i6656

Tjillepitten

Cööp! Mmmmm....

Skapligt avis alla blir när man kommer i sina kissdoftande mintgröna moonboots och ett par begagnade y-frontare med fartränder dragandes på sin rullator!

Tjillepitten

Då blir alla avundsjuka och sjukanmäler sig p.g.a. detta och även Gul Blend-rökande tanter med elöverkänslighet och mikrofyomalgi kan joina!

Kanske bör man komplettera sin out-fitt med en kissgul JOFA-hjälm från -89 eller ska man ha sin vanliga cp-hjälm i läder? HILFE!

Tjillepitten

Kissgul JOFA!

Jofan du har rätt där, passar fint in i själv gay-retrolooken från 80-talet. På sin rullator har man tejpat fast en sån Bögsprängare som spelar Thore Skogman-låtar så skinkorna dallrar.

Tjillepitten