Sv: Dagens Ord: Flaffen-SS
Nu blir det BDSM a'la Rob Halford-style! YIIIIIIIII-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! *elgitarrerna börjar ljuda...*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Flaffen-SS
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu blir det BDSM a'la Rob Halford-style! YIIIIIIIII-HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! *elgitarrerna börjar ljuda...*
Kör "hårt", själv kollar jag på John Bi-Polman från 1987. Idag mindre känd väderbög.
Jag är så pass gammal att jag minns J.P.
Vet dock inte om han var lika härligt alkad som resten utav "gubbarna" av den tiden s.a.s.?
Säkert rätt vaniljo om man jämför med Oldsvenusberg men snygg är Johnny Boy, minns honom från tiden på Bobbycar:en.
Mums! Minns du Bengt Öste då? Nyhet(t)suppläsare och programledare för "Visst Klappar Det". Där det gällde att gå ut i skogen och bli klappad på stjärten utav ett okänt skogshomo?
Jaaah ett perv som omnämts av Onkel Kånkel i någon brunkvänlig visa? Trafistmagasinet med Pervstad och Glenning är ju ett annat exempel på olika sexställningar i bil, hur man tvättade bort sperma från sin 240:a med röd tygklädsel, rattrunkingstips m.m.
ÅÅåh, aah, ooh.... Ack mitt glada perviga 80-tal...
Jaaah! Den tiden man kunde beställa en negerboll utan bekymmer. VHS samt skogsporren flödade.
Mmmm... Och stå och peka på olika sextillbehör utanför kiosken samtidigt man undrade vilken summa man kommit upp i. Den toleranta kiosktanten sade då: "Du är nu uppe i 3,85kr..." - Och sedan fortsatte man tills hela ens Gustav's VI's slantar var borta! (d.v.s. en femkrona)
Jaaah! Småkådisar och heller inte att förglömma Monopolsedeln med någon sexig gubbe på värd 10kr.
Jaah, sååå nostligiskt!
Sieg flaff!
Undra vad Mr. Longbong gjorde efter avskedet?
Eftersom det av lagliga skäl inte rekommenderas att man heilar så är det bättre att ”geila” istället. Nämligen med ”Stieg Geil”=Stig Kåt.
STIG GEIL!
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Flaffen-SS