Sv: Var fan är jag?
Där ja!

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Precis så ja. Tur att jag lyckades smuggla in min modifierade mobiltelefon Mobira NMT450 i vb:n så att jag åtminstone kan fittkrampa och busbeställa pizza hit. Ti-hi!
Det låter avancerat med en tocken däringa mobilteflon eller va di kallart. Om man skulle sätta in en i spermobilen?
Jag hörde att syster Märta skulle göra ett studiebesök till tillnyktrinseenheten på Kalmar polisstation. Hon skulle demonstrera batongterapi som tillfriskningsmetod på en slumpvis utvald överförfriskad person.
Vaknade upp nyss nykter och ont i stjärten. Får man det om man dricker något annat än NG, NGD eller seglardricka? Har förmodligen druckit något olämpligt...
?
Västgötegatan 9 i Norrköping.
Bingo. Hamnade här en mörk natt när jag skulle köpa ingredienser till syster Märtas psykopervofarmaka.
Åhåå! På det viset. Ja det såg härligt pervigt ut. Kan bara tänka mig hur många sädesutlösningar som inträffat där. Spelar du bingo också?
Ser ut som den sortens gränd som rånbögmördare står i kö för att få använda på kvällarna.
Det skulle jag vilja uppleva.
VFÄJ?

(Observera den mörkhyade mannen i hög hatt och tjusig röd outfit)
Melantrichova 463/15, Prag!
Oooh så rätt så.
Är det bara jag som inte kan se xam-bilder eller beror det på rikligt med brunt kladd i ögonen?
Har också det problemet. Sajten är nere. 
Samma här. Du har nog brunt kladd i sörver'n din.
Var hamnade jag här då?

Fan Mortis... Du kunde ju lätt få jobb hos finska CP-Polisen "SÄPO" med dina detektivkunskaper och vårtiga lem.
Ja där blev jag seriöst imponerad. Måste varit dom rikliga bruna och gul spåren dom okända kanotisterna lämnade efter sig.
Götas Anal syntes dock inte till
Bögah?
Squishie!
*rull splatt squish kladd*
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?