Sv: Var fan är jag?
*Gump svälj*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
*Gump svälj*
VFÄJ?
Men herre jestanes, någon har ju smetat rymdspunk på vägskyltarna! Får återkomma med svar. (Hmm, är det ett Circle Gay jag skådar där framme?)
Mhm! Det är det ja!
Där får man som sagt smaka korv.
Där ja!

Kalmarvägen, Nybro. (Med Circle Gay där framme!)
RÄTT!!!
*klapp klapp klapp* Bjussar på lite nyskördat dunder-SHÖMK bara för det.
Meh, det doftar ju ända hit till Örkelljunga
*sniff*
*snurr*
...
duns...
Squirtle
Ja det luktar som bara den! Rähähä! Tror det blir så stark bara för att jag brukar tömma vb:n i odlingen. >>
Var i Nybro för många år sedan på kampsportläger i sporthallen. Detta var innan Circle Gay uppstod, det enda som fanns var några enstaka gloryholes i Statoils undre värld, vilket gjorde ledarna på lägret mycket arg-kåta. Därför var det många elever som råkade ut för det swahiliska punggreppet med efterföljande korvmatning, detta var ett grepp som man inte fick lära sig att ta sig ur förrän vid bajsbrunt bälte (där man även kontrar med tricket "tung-pung-gung med schvung").
Själv så hade jag bara pissgult bälte och kunde bara kontra med en medioker "piss-i-motvind", det blev därför mycket korv för min del.
Åh vad det lät müsigt. Känner några pervs där.
Flaffa!

Tjoho! Ser att en husbil parkerat utanför. Var den full av country-twinks i cowboyhattar månntro? 
Det var den! Och läderchaps med hjärteformat hål utskuret baktill hade alla dom glada gossarna som var där i.
VFÄJ?

Ledtråd: En bro i närheten av Kalmar.
Golden Shower gate bron?
Nej.
Jisses vilken knepig röra. Det enda jag vet är att det numera finns en varningsskylt för "brunt spår" på Ölandsbron.
Är Ölandsbron ditt slutgiltiga svar?
Jag gissar på Gotlandsbron.
Njaaaeee... Nära, men inte rätt.
Hittade den här bilden, så jag får väl slå till på Ölandsbron dåh! Men det här är en jävligt vild gissning asså. 

(Fun fact: spermobilspåren på asfalten som syns i bilden, syns faktiskt även på gurgels street-vijew. Åt varje rikting. Tror ni mig inte? Kolla efter själva!
)
Rätt! Ja dom sitter i ett bra tag.
VFÄJ?

En tjusig gosse på cykel ville fotografera mig.
https://xam.nu/f/kukenkukenkuken.png
Gissar på att den tjusige gossen var i Pervsterdam och letade bastuklubbar! Dock är bilden för sladdrig för att man ska kunna tyda den kladdiga blå gatuskylten 
Ja det gjorde han säkerligen. Såg även rätt pervers ut.
Ko*ing*inne**g.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?