Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
Hmm. Åkej!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tackar!
*Dundrar in oanmäld med bensindunken.*
"DAGS FÖR BISSNISS!"
*SMISK! PAFF! KLADD! DUNK!*
"EEEEÄÄÖUHHH!"
*BU.*
Eeeeh... Vad hände? Tankade du min spermobil nu med ditt värsta spermobilbränsle och gav mig samtidigt en pungsugning? 
Jäpp. Detta är min senaste skapelse, en variant bränsle jag döpte till "Dunderpungen 3000 - Bränslet som suger av hela motorn, och kanske även dig!" 
Åbåj va festligt! Ska genast dra ut på E22:an och se om det är mera drag i spermobilen nu! 
SÄLJES:

Har tillsatt min egen speciella ingrediens i flaskan, säger inte vilken. (Hint: Bleppe länkade en erotisk Åsa Nisse-rulle igår.)
Pris: 30 kapsyler, eller natura som vanligt.
Vitamin B12 kanske? Du får 15 kapsyler och resten i natura. Deal?
Deal!
...Natten var tung, lika tung som Mortimers pung, när han rullade in i Kalmar på spermobilen. Med sig hade han seglardricka, vaselin och kebabsås. Dörren på Södra Långgatan smälldes upp, varpå ett högljutt hålligång påbörjades. Bleppes hål berikades, affären roddes i hamn, och Mortimer rullade ut ur Kalmar utan någon kebabsås. Dock var han 15 kapsyler rikare, och färden hemåt gick smidigare eftersom pungen var betydligt lättare.
*tänder en SHÖMK*
Ååh! Har du SHÖMK!? 
KÖPES:
SHÖMK för 15 kapsyler.
Njaa... Har du inget annat kul i spermobilverkstaden att betala med?
Jaha, då ska vi se...
*Rafs, rumble, POFF, flosch!*
Hmm. Har en pryl som liknar en liten festlig raket(?). Med en sån här etikett på sig:

Dock kan jag ta bort etiketten (det kan ju vara sånadär varningssymboler), så att den blir mindre farlig.
Ooh vad den ser kul ut. Det blir bra. Ja ta bort etiketten. Vi vill ju inte att det sker någon olycka.
Usch vilket otyg, sätta på läskiga klistermärken till höger och vänster,
Ja. Och fisken till höger ser inte alls ut att må så bra. "Aaauuurgh!" 
Pruttar säljes:

Pris: Femtioelvabiljarder kottar!
Hur räknar man till femtioelva biljarder? Är det siffran som kommer efter att man har räknat till hundra?
Hur räknar man till femtioelva biljarder? Är det siffran som kommer efter att man har räknat till hundra?
Eeeh... Chokladpudding?
?
Eeeh... Chokladpudding?
?
Ja tack. *Gapar.*
Goddagyxskaft......................................
Bajs.
Jag köper en morgonprutt. Vad kostar den?
En guldpeng.
Bleppe har börjat handla med pengar. Det är rätt illa. 
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad