Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
Aaaaaahahahahaaa...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Aaaaaahahahahaaa...
SÄLJES:

Olby flyt"gödsel"spridare årsmodell 1983, 10 m3, hjuldimension: 600/60-30,5, seglardrickahållare, enkelaxel, centrifugalpump, spermobilklassad kopplingshandske enligt ISO 9001, däckmönster c:a 40% kvar, bra bruksskick.
Har endast använts på helgnätter udda veckor i centrala Kalmar sommartid. Alltså inte vinterkörd i salt och därmed 99,9% rostfri. Mycket välsmord och fungerar som den ska. Vid snabb affär ingår full tank med mitt egna 100% ekologiska "gödsel".
Pris: Ge mig ett bud.
En sådan borde man rulla in på ett disco någonstans!
Det kan du göra redan ikväll om du ger mig ett vettigt bud eller förslag på något att byta med.
*Rafs, skrammel!*
Tyvärr. Bara en hög med gammalt sumprunk. 
Jamen det blir bra. Precis vad jag behövde. 
Jag skickar den genast med vändande post.
Ööh. Jaha? Ja varsågod då, bara en massa gamla papper med siffror på. "Aktie Microsoft" eller nåt står det på dom, med bild på något fönster på och att man äger 40% av allting. Äsch, bara skräp, nu får jag en bajsspridare istället! Där gjorde jag en bra affär. 
Ja det gjorde du. Jag gick till banken med papprena jag fick i betalning utav dig och där tog dom dessa och gjorde "En transaktion till mitt konto" som dom kallade det. Känner mig lurad! Hade förväntat mig minst en fekaliserad sopsäck med kottar iaf. 
Nu är det visst Nio siffror att hålla reda på på det därninga jobbiga bankkontot ser jag... Jag VILL ju ha kottar och kapsyler istället!!! Ju mera siffror desto krångligare tycker jag det blir... *suck*
Hihihi! Hörde att samma sak hände när Ostis gav dig dom där äpple-aktierna när ni gjorde en deal 
Ja det stämmer. Köpte Fittcoins för alltihopa... trodde jag...
Det skulle visa sig vara något med ett snarlikt namn jag råkade köpa: Bitcoins!
(?!?!?)
C:a 20% kvar. Pris: 1000 kottar.

Oj, det var dyrt. Vad har man en tub sånt till för?
Dyrt? *pffffh*
Den är till för analfixering så klart!
2000g. av min egentillverkade ekologiska köttfärssås(?) säljes. Innehållsförteckning saknas. Skickas i en ljusblå matlåda i plast från ÖoB.

Pris: 3 kottar eller bytes mot något kul.
Gott köper en tub. En begagnad tampong?
Gott köper en tub. En begagnad tampong?
Deal!
(haha)
Har inga kottar. Går det bra att byta mot några sånahär gulaktiga stenar som jag fick ärva av min farbror? Vet inte riktigt vad dom är till för, han har bara sagt att dom kommer från nåt ställe som hette "Fort Knox". Tusan också, jag som hade hoppats på ett arv från Fort Cox istället. Aja, såhär ser dom ut:

Åååh! Choklad antar jag? Det blir bra det. 
Då byter vi!
*Skickar iväg två ton gulaktiga stenar.*
*Får en välfylld ljusblå matlåda.*
Jippii, köttfärssås!
Det fanns ingen choklad i tackorna förresten, de är solida och är tyngre än Lokets hängpung. Bleppe gör ännu en dålig affär. 
Meh!
Då kontrar jag... Jag har faktiskt använt icke ekologisk "grädde" i såsen. Tihi!
Mumma! ...Smakar som kebabsåsen borta på Alfredos Pizzeria.

En kompis till mig sa att man ska välja pizzerior där bänken för självaste tillredningen är dold, för då vet man att man får extra B12-vitamin i sin pizza, vad han nu menade med det?
SÄLJES:
Pervles - Spermobilen
Singelskiva pressad på en unik form av ekologisk brun vinyl. Mycket sällsynt, eftersom rykten gick bland pervokretsar att man kunde utvinna en extremt beroendeframkallande potent form av drogen jenkem av denna vinylsort.
Pris: 300 kapsyler. Natura går också bra.

Erbjuder natura. Men då vill jag också få med en dunk spermobilbränsle XXXXXX.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad