Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
ÅÅÅH DU DIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
ÅÅÅH DU DIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >>
*fniss*
*Pervdrake gör en pervers gest*
*fortfarande väck*
*Daskar till med penisen på VBn så det skvätter* vakna Bleppe, vakna! *blir lite oroad*
Uuuhu?!?!? *sniff sniff* Det luktar Vieux Boulogne.
*slurp* Nu är jag på g igen.
Endast det bästa är gott nog. *squirtle*
Oh ja. Kan du skära bort en bit från vart den nu än satt så man kan få smaka en tugga? Tror den kan gifta sig bra med den snurrepiller-spetsade Mauron jag har här framför mig i mitt kristallnacht-glas från Kosta Böga.
Du ska då alltid briljera med de bästa råvarorna och det yppersta av glas, kan det vara så att osten ligger på en assiett från Gustasvsbög måntro?
Helt korrekt min perverse vän:

Proffsigt upplägg det märks du har känslan och stil.
Hehe. Äsch då... *FV* Lite lärde man sig ju allt när man satt ett tag på PIVA hösten 2017 och dom anordnade en kurs i hemkunskap och gastronomi.
Nostalgiska prylar från svenska hempervovärnet köpes. Betalar bra. Allt är av intresse.
Hempervovärnet? Jisses, det väckte minnen. Tänk om man behållit alla doningar från när man var med i Kompani Bög på 70-talet. Numera samlar man på nyare grejer, som Elon Musks hemliga utvecklade pervdrönare: http://www.wep9.com/ab944_Natthumor

Gjorde repmånad vid bögkompaniet Bg7 tre månader i Sollefteå 1983 som stjärtgosse. Det var tider det. Man fick smörja in fanrunkarns batong i vaselin och när vi hade fältbögning så stod lemmarna för det mesta i giv akt.
En repmånad som pågick i tre månader? Hur? (Fick du göra om repmånaden två gånger till för att fanrunkaren inte var nöjd med dig? Eller var du så bra på att vara stjärtgosse att han tvingade dig att stanna i två månader till?)
Jag tror syster Märta hade ett finger med i spelet redan då, min minnen är lite....ömma och suddiga om man säger så.
Aha. Arresten, extra strafftid, och bakhåll där armébatonger var involverade?
Köpes: Påsksmällare och fittraketer.
Betalar med röven, dock något defekt, men någonting kul kanske man kan hitta på med den ändå.
En låda med såna här kan du få för en lapdance, korvdans-stil:

Väldans roliga.
Okej! Men kan som sagt gå med på grövre grejer om du kan fixa fram några riktigt fina fittraketer 
Visst. Men det blir inte billigt:

Oj! Det var rejäla doningar.
Besudlat förråden inne på FI's hemliga radikalfeministiska beväpnade avdelning?
Ja. 
Ficka tag på en pryl från forna sovjet för en tid sedan. Tror det är en analprob men är inte helt säker. Fick den i utbyte mot en massa oviktiga papper jag hade samlat på mig när jag jobbade som ALU på FRA (det ingick i syster Märtas terapi för att återanpassa mig i samhället). Det är en massa konstiga tecken på sovjetiska som ser ut som varningssymboler men dom har jag pillat bort så det är ingen fara.
Nån som bjuder en bunt Piff eller en mindre begagnad Elloskatalog som betalning?
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad