Sv: Fittkramps köp & säljmarknad
Om du får 24000kr är det ok, det är väl mindre än 2500, får jag köpa den då?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Om du får 24000kr är det ok, det är väl mindre än 2500, får jag köpa den då?
Nu blev jag ännu mer förvirrad. Men för att det är fredag så säger jag ja.
har lite dålig koll på siffror och nollor, så jag skickar en check som du själv får fylla i. Litar helt på dig. Har nyss fått ett arv från nån Ingmar Kampfwrap eller nått sånt han hade någon bod som sålde billiga möbler, var nog inte så lönsamt så har inte kollat upp hur mycket arvet var på men i alla fall dom satte in beloppet på mitt checkkonto.
*torkar brunkladdiga skrivarhänder*
*skriv skriv*
**fippel med kuvert*
*duns ner i brevlådan*
Väntar ivrigt. * flaffa flaffa flaffa*
Hare kommit än? Vill ha bögografen så jag kan börja skriva mina memoarer.
Kollade precis på "Följ försändelsen" och nu passerade budet Alvesta. Så om 1,5 timme ungefär så...
Ser fram emot att läsa dessa.
Det var minsann en rejäl transport. LAstbilen står utanför ÖIA:s huvudentre. Jag får nog ta penisen till hjälp nä dom ska lasta av pennan.

Flaffa! Nu är det läge för dig att agera motståndsman.
(se ord)
Jag vill handla på Mall of Moser i Düsseldorf.
Jag ocksååååå! AUUURGRRGH!!! *utbrott*
KÖPES:
Musmatta Bleppe-style. Max 8 kottar eller om du vill byta mot signerad vb.
Fick tag på denna (fråga mig inte hur) mint condition, men jag vill ha två signerade VB.
JA JA JA!!! DEAL!
DEAL!
*fippel trassel tejpar paket*
Sådärja! skickat iväg med UPS (Urin-Pervo Speditörerna).
(gnider händerna och skrattar illmariskt)
Där gjorde du ett klipp, en äkta Ostfralla-original-musmatta, Grattis. Det ingår äkta spermafläckar från undertecknad och spår av Veronica Moser också.
Åh? Tack.
Trodde för ett brunögonblick att du lurat mig iom. det skrattet. Men sen sa du ju att det var en O.O. och då blev jag lugn igen. Nu väntar jag ivrigt. Valde du sms-avisering eller urin-avisering?
Skickar en rosa och en grön vb med vändande bud.
Du kan vara lugn, som du ser är musmattan signerad med Bl..ööh.. Ostfrallas egen signatur.
*håller fingrarna i kors illa dolt bakom ryggen*
Om möjligt gärna en Urin-plus-avisering.
tack på förhand för VB:na
Sitter och gnider mattan mot vb:n och dom där nya bölderna... Mmmm... 
Har UPS varit förbi än med det jag skickade?
SÄLJES:
Min röv, så att jag kan köpa SHÖMK och seglardricka. Står på ett bögigt sätt vid Örkelljunga Centrum mellan 14:30 - 17:00 varje onsdag-torsdag och ser nerbajsad ut.
Pris: 8 ölkapsyler för 30 minuter.
Den rosa VB:n spack precis när jag fick paketet 

Oj då. Ja dom kan allt vara lite instabila. Precis som mig...
Nu ska jag till Örkelljunga centrum. *flaffa*
SÄLJES:
Bleppes nya signerade musmatta 2017.

Kostnad:
Ingen! Bara att du publicerar en bild här på detta forum när musmattan befinner sig i någon fittkrampig situation i din hemmiljö.
Kontakt:
bleppisen@gmail.com
KÖPES:
Mongotronic 3000 med MIDI setup expanderbar till 96 via expansionskit ROM Blocks 128.
Max 800 kottar och/eller colakapsyler. Alt. natura.
Gayäkta Homograf från 1972
Ni minns väl Bögografen? Under det bruna 70-talet släpptes uppföljaren, Homografen, till allas jubel. Man kunde nu skilja på olika kukar som lät likadant, och sådant annat bra som jag inte förstår.


Pris: 3000 kr alt. byte mot 1 hekto prima tyskt flensost.
ÅÅÅH, AAAH!!! 
Blev bara så sugen på att få amma ditt vänstra bröst.
Ska vi vara "daov to bisniss" så kan jag erbjuda dig 5g. vuxenblöjelagrad HÖMK. Fin penna du har... 
Jasså? Jaha. Ingen homograf då? 
Okay, hit me HÖMKet och börja sug! 
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 32 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fittkramps köp & säljmarknad